2777
2789
عنوان

میشه دعا کنین؟

109 بازدید | 21 پست

سلام شبتون بخیر 

بچها میشه برای بابام دعا کنین؟توروخدا

توی بخش بود اکسیژن خونش اومده پایین بردنش آی سی یو 

توروخدا دعا کنین

چه دعایی بخونم چه نذری کنم برای خوب شدنش؟

دارم خون گریه میکنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزبزم غصه نخور خدامون خیییلیییی مهربونه ازش کمک بخاه حتما دست خالی ردت نمیکنه❤❤❤

ونگرانم نباش خیلیاااااا بودن ک خوب شدن

روزهای سختم که تموم بشه روی شونه خدا میزنم ومیگم از من که گذشت اما با هیچکدوم از بندهات اینجوری نکن خیلی سخت گذشت....

۵تا حدیث کسا بخون به نیست پنج تن آل عبا من هر وقت خوندم حاجت گرفتم

کدورت های واقعی رو دور نریزید،آدم ها عوض نمیشوند، کسی ک پارسال آزارتان داد،امسال میتواند نابودتان کند،واقعیت های تلخ رو جدی بگیرید.....
مرسی عزیزدلم❤

  ان شالله باباتون هر چه سریع تر سلامتیشونو بدست بیارن

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792