چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نه عزیزماتفاقا این سوالو از صرافی پرسیدمازتاریخ ۱۳۸۶ ببعد به تاریخ روز هست و این سکه ها داخل کارت هستن ولی بهت توصیه میکنمحتما از صرافی بخری چونتو زرگریها بعضیها تقلبی همقالب کردنمنخودمهمیشه ازیه صرافی معتبر میخرم و لی اینکه برای چندماه بعد بخوای بفروشی هیچ ضمانتی نیس تا چندماه سود کنی چراکه ممکنه حتی پایینتر هم بیاد در دراز مدت سود میکنی
مامانم همیشه میگه من9ماه سختی کشیدم که قلبت شکل بگیره نزاریکی بیادتو15ثانیه بشکنه بره.تو رابطه ای که قراره همیشه اشتباهاتشو ببخشی یه بار خودتو برای انتخاب اشتباهت ببخش و تمومش کن ❤آدمهارو ازرو ظاهرقضاوت نکن خیلیها فقط بسته بندی شیکی دارن
بخرید ولی حداقل چندسال نگه دارید بله مناسبه اما درحد پنج یا شش ماه نه مناسب نیس چوننوسان داره
مامانم همیشه میگه من9ماه سختی کشیدم که قلبت شکل بگیره نزاریکی بیادتو15ثانیه بشکنه بره.تو رابطه ای که قراره همیشه اشتباهاتشو ببخشی یه بار خودتو برای انتخاب اشتباهت ببخش و تمومش کن ❤آدمهارو ازرو ظاهرقضاوت نکن خیلیها فقط بسته بندی شیکی دارن
شنیدم الان تا هشت میاد بعد چن ماه دوباره بالا میره از ی نفر که وارده پرسیدم
میگم که بخر ولی نگه دار نه اینکه بخوای زود بفروشیش
مامانم همیشه میگه من9ماه سختی کشیدم که قلبت شکل بگیره نزاریکی بیادتو15ثانیه بشکنه بره.تو رابطه ای که قراره همیشه اشتباهاتشو ببخشی یه بار خودتو برای انتخاب اشتباهت ببخش و تمومش کن ❤آدمهارو ازرو ظاهرقضاوت نکن خیلیها فقط بسته بندی شیکی دارن