این مدت چقدر از عزیزان فوت شدند و چقدر غم و غصه شنیدیم امروز صبح وقتی گوشی رو به دست گرفتم دیدم عکس پروفایل دوستم تغییر کرده فهمیدم مادرش فوت شده چند ماه پیش هم برادرش از کرونا فوت کرده بود کلی اشک ریختم کلی غم به سراغم آمد حتی نشد بروم برای مراسم
احساس میکنم افسرده شده ام احساس خفگی میکنم
میترسم از گذر زمان از مرگ عزیزانمان
خدایا من از مرگ به شدت میترسم
احساس میکنم دنیا به آخر رسیده
این همه مرگ این همه غصه این همه بنرهای سیاه
....