2777
2789
عنوان

لاغری

76 بازدید | 5 پست

عزیزان لاغری در ماه رمضان نرمال هست ؟! 

یکی که ۶۷ کیلو باشه قبل ماه رمضان الان بشه ۶۵ کیلو 

نرماله ؟! 

با اینکه افطار و سحری زیاد میخوره 

من یه تک فرزندم که تو این دنیا به جز خدا و پدر و مادرم کسی رو ندارم. تمام راه‌ها به روی من بسته شده و جز دعای شمایی که نمیشناسم و اصلا نمیدونم کی هستید دستم به جایی بند نیست. منه تک فرزند تنها وایستادم جلوی کوهی از مشکلات. خدا میخواد مامانم رو ببره پیش خودش ولی نمیدونه که اگه مامانم بره بابام طاقت نمیاره و زندگی من نابود میشه . خواهش میکنم ازتون دعا کنید تو این دنیا ما هیچکس رو نداریم که برامون دعا کنه... من چشمم به دعای های شماست خواهش میکنم ازتون... و حالا پدرم از پا در اومده !!! اون از مامانم ... این از پدرم ... من موندم ! 
اره کالری میسوزونه ب هر حال

مرسی 🌺

من یه تک فرزندم که تو این دنیا به جز خدا و پدر و مادرم کسی رو ندارم. تمام راه‌ها به روی من بسته شده و جز دعای شمایی که نمیشناسم و اصلا نمیدونم کی هستید دستم به جایی بند نیست. منه تک فرزند تنها وایستادم جلوی کوهی از مشکلات. خدا میخواد مامانم رو ببره پیش خودش ولی نمیدونه که اگه مامانم بره بابام طاقت نمیاره و زندگی من نابود میشه . خواهش میکنم ازتون دعا کنید تو این دنیا ما هیچکس رو نداریم که برامون دعا کنه... من چشمم به دعای های شماست خواهش میکنم ازتون... و حالا پدرم از پا در اومده !!! اون از مامانم ... این از پدرم ... من موندم ! 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من چنسال پیش  ماه رمضون ۸کیلو کم کردم

اعععع چه طور؟ رژیم داشتید ؟

من یه تک فرزندم که تو این دنیا به جز خدا و پدر و مادرم کسی رو ندارم. تمام راه‌ها به روی من بسته شده و جز دعای شمایی که نمیشناسم و اصلا نمیدونم کی هستید دستم به جایی بند نیست. منه تک فرزند تنها وایستادم جلوی کوهی از مشکلات. خدا میخواد مامانم رو ببره پیش خودش ولی نمیدونه که اگه مامانم بره بابام طاقت نمیاره و زندگی من نابود میشه . خواهش میکنم ازتون دعا کنید تو این دنیا ما هیچکس رو نداریم که برامون دعا کنه... من چشمم به دعای های شماست خواهش میکنم ازتون... و حالا پدرم از پا در اومده !!! اون از مامانم ... این از پدرم ... من موندم ! 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز