2789
عنوان

اگه

49 بازدید | 2 پست

اگه ی دختر پستای غمگین لایک کنه مثل این کپشن:

ناراحتی های ادم ها را جدی بگیرید!
دلخوری از انها فرد جدیدی را می سازد!
وقتی کسی را ناراحت می کنید
به راحتی از کنارش نگذرید!
سعی کنید انقدر ادمهای مقابلتان را بشناسید که از تک تک حرفهایشان تشخیص دهید کی و کجا ازرده خاطر شده اند
و دلجویی کنید تا رفع شود
ناراحتی هایی که روی یکدیگر تلنبار میشوند از ادمها تنها افرادی سنگدل میسازند که تمامی قلبشان با دلخوری و ناراحتی هایشان از دیگران پر شده است و دیگر جایی برای عشق و احساس ندارند!
دلخوری های ادمها را جدی بگیرید،
قبل از انکه از دستشان بدهید و ترکتان کنند!

یا تو همین مایه ها،بعد کلا کمتر ارتباط برقرار کنه تو مجازی یعنی عاشق شده؟

ارع

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز