2777
2789
عنوان

صادقانع بگیم☺

258 بازدید | 53 پست

اگع بخواین فقط یه دلیل ، برای دوس داشتن کسی کع دوسش دارین بیارین‌چیه؟؟ مثلا یع ویژگیش یا هرچیزی ک باعث میشع اونو دوس داشتع باشین

در من ، عمیق ترین تمدن تنهایی مدفون است..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی باهوشه

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️

چشماش😂

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐

نمی‌دونم فقط دوسش دارم...آدم خوبی نیس ولی دوسش دارم.... 

حس میکنم خاصه .. 

من جـایـے زندگے میکنم کہ آرزوهام غیــر ممکنہ برا بقیہ★ ... سقف خواستہ هام و آرزو هام فراتـر از آسمونہ 💌★ من شایدی تو زندگیم نیس یا حتمـا یا اصـلا ⁦❤⁩: زندگیتون پر از انرژے مثبت💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز