2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برو استخر چشمه رو ببین معماریش رو البته اگه معماری میخونی .... واقعا علاقه مند میشی :)

منم از مهندسی متنفرم یخاطر بابام باید بخونم 

پیج اینستاگرامم : natural._.beauty.ir

سخت نیست میاری

 قبل از اینکه امضام رو بخونی یه حمد و صلوات مهمونم کن🌱🍃کنکوری ۱۴۰۰اگر موفق شدی راهنماییم کن چطوری موفق بشم .🙏🏻🙂می خوام یه دختر گوگولی باشم که شبا عروسکاش رو می گیره تو بغلش می خوابه 🙂 می خوام بچه باشم تو جامعه ای مشکلات دوبرابر سنمن .آقا من دلم می خواد دختر خونه باشه بچه خونه باشم نه زن خونه 🙂می خوام دغدغم باشه تموم شدن چیپسم و کیک خامه ای هام 😅نه جواب ندادن و نگرانی از ترک کردن کراشم 😶💔 آقا من می خوام جوراب گل کلی بپوشم موهام خرگوشی ببندم بپرم تو آغوش داداش و خانواده ای که هرگز بغلم نکردن 🤦درد می دونی یعنی چی ؟اون قدر نقطه خالی داشته باشی که نمی تونی برای پر کردنشون توازن برقرار کنی 😇امیدوارم حال همه خوب باشه
برو استخر چشمه رو ببین معماریش رو البته اگه معماری میخونی .... واقعا علاقه مند میشی :) منم از مهندس ...

به خاطر اینکه تهران نمی خونم میگم میگن باید اونجا بخونی تا مهندس خوبی بسی

به خاطر اینکه تهران نمی خونم میگم میگن باید اونجا بخونی تا مهندس خوبی بسی

چه ربطی داره!!!

بیشتر اساتید دانشگاه توی شهرستان ها بچه هاشونو میفرستن دانشگاه ... بخاطر اینکه با نمرات بالاتر و اسونتر مدرک بگیرن ... 

پیج اینستاگرامم : natural._.beauty.ir
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز