2777
2789
عنوان

خانوما دائما

132 بازدید | 15 پست

کرم موبر بزنی به صورتت خراب میشه صورت اینا یا ن مثلا دیگه اصلاح نکنم فقط کرم موبر صورت بزنم

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نمیزنم اصلا.....سه ساله

خراب میشه یعنی؟؟؟ 

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم

من نمی پسندم  

این جهان زندان و ما زندانیان                                                                                                                              حفره کن زندان و خود را وارهان                                                                 (مولوی)
واسه پوست صورت مناسب نیست به نظرم، احتمالا بعدش صورتت جوش بزنه

ن دیروز زدم اصلا جوش نزده من اصلاح میکنم جوش میزنه میگم اگه فقط موبر بزنم پوست چروک اینا میهش؟؟ 

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم

من میزنم مشکلی ندارم. درد بندو نمی تونم تحمل کنم. فقط پشت لبمو بند میندازم

خانوادم بهم میگن کجایی پس هیچوقت خونه نیستی/دوستام میگن کجایی پس هیچوقت نیستی/فامیلا همش میگن نیستی هیچوقت کجایی پس/من واقعا کجام پس؟!🤔             خواهشا یکی پیدام کنه بذاره سر جام😄
خواهرشوهرم زد بعدش یه قسمت صورتش سوخت اون قسمت لکه موند

نباید ک زیاد بزاره بمونه حتما زیاد گزاشته مونده سوخته

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم
من میزنم مشکلی ندادم. درد بندو نمی تونم تحمل کنم. فقط پشت لبمو بند میندازم

چند ساله میزنی؟؟؟ چروک اینا نمیشه پوست؟؟؟ 

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم
نباید ک زیاد بزاره بمونه حتما زیاد گزاشته مونده سوخته


نمیدونم.شاید 

من خودم یه مدت استفاده میکردم پشت سرهم استفاده کردنی لک میاره چند ماه یک بارمناسب.

ماکوچیکا...خدامون بزرگه
چند ساله میزنی؟؟؟ چروک اینا نمیشه پوست؟؟؟ 

من خیلی وقته میزنم. به پوست من ساخت. شاید به همه نسازه

ولی تو فکرم لیزر کنم کلا

خانوادم بهم میگن کجایی پس هیچوقت خونه نیستی/دوستام میگن کجایی پس هیچوقت نیستی/فامیلا همش میگن نیستی هیچوقت کجایی پس/من واقعا کجام پس؟!🤔             خواهشا یکی پیدام کنه بذاره سر جام😄
چند ساله میزنی؟؟؟ چروک اینا نمیشه پوست؟؟؟ 

البته من پودر موبر میزنم. کرم نمیزنم

خانوادم بهم میگن کجایی پس هیچوقت خونه نیستی/دوستام میگن کجایی پس هیچوقت نیستی/فامیلا همش میگن نیستی هیچوقت کجایی پس/من واقعا کجام پس؟!🤔             خواهشا یکی پیدام کنه بذاره سر جام😄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز