2789

عام😢

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اولا بهش میگفتم پیرهن زرشکی...همیشه تیشرت زرشکی میپوشید...الان چیزی نمیگم اون میگه خانم پف یا خانم لپ🤣🤣🤣

السلام علیک یا بقیه الله عجل الله تعالی و فرجه                   ....به جمع👈مشق انتظار👉بپیوندید

منو یاد برنامه کودک خرس مهربون میندازه

بهش میگم خرس مهربون. گاهیم میگم عروسک جیشی. میگه بلاشک دیوونه ای تو😂

روز وصالی که ندارد فراق/دل ز همه بر کنم از بهر تو💗از خود عزیزم بابت تمام روزایی که به اندازه کافی دوستش نداشتم و سرکوبش کردم معذرت میخوام. بابت همه ی روزایی که بیشتر تلاش نکردم، باختو قبول کردم و امیدم رو ناامید کردم معذرت میخوام. بابت تمام روزهایی که اعتماد به نفس کافیو نداشتم و به دیگران اجازه توهین دادم معذرت میخوام.خود عزیزم، دوستت دارم، میبخشمت، میپذیرمت🌿🌱🍋

ارع..ی بار با شوهرم داشتیم اسم فامیل بازی میکردیم از ...ژ....این چیزی ب ذهنش نرسیده بود حیوان رو نوشته بود ژوک ژوک😐😐 اصرارم داش ک حیوانه این...ازون ب بعد لقبش ژوک ژوکه

ای حال نامعلوم...آروم باش آروم...!!!🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز