دروغه جنساشون محاله به درد بخور باشه الان فقط یه مبل ۲۵ میلیون شده چه برسه کل سرویس
عزیزان لطفا برای عاقبت بخیر شدنم یه صلوات بفرستید.❤اخه خیلی تعریف شنیدم از دعای نی نی سایتیا😍❤من میخوام خیابونای شهرو با تو گَز کنم💔دارمش ولی ندارمش💔💔بعضی موقع ها همه چیز هست ولی به جز اونی که باید باشه🥺💔کنکور دارم امسال برام دعا کنید😍❤ کاربری هستم بدون اینکه قضاوتت کنم جوابتو میدم 🙃😍
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
قیمتش خوبه ولی باید کیفیتم ببینید یکی از اقوام ما چن سال پیش از حسن اباد سرویس چوب خرید نصف قیمت ول ...
این منطقه ما همه میگن تهران مبل خیلی ارزونه و همه برای خرید سرویس چوب جهاز میرن تهران یجوری صحبت میکنن از ارزونیه اونجا که ادم ذوق مرگ میشه.ایا واقعا تهران مبل و سرویس چوب خوب ارزونه؟؟؟؟ من از شهرستان رفسنجانم اینجا ی دست مبل راحتی چستر رو بیست میلیونه البته نمیدونم کیفتیش تا چه حد هست سر رشته اصلا ندارم