2777
2789
عنوان

کابوس پریود😭

250 بازدید | 24 پست

دارم میمیرم بخدا😭اون دردش به کنار این نشتی خون یه طرف😭خسته شدم از صبح دوبار لباس و هرچی دور و برم بود رو محبور شدم بشورم😭کمرمم داره میشکنه🙂

چیکار کنم به نظرتون؟

تو این دوران از زندگی میفتم فقط باید به پهلو دراز بکشم تا جایی کثیف نشه😭شبیه جنازه ها افتادم😭تازه از تیر تمام داستانا شروع میشه باید برم اینور برم اونور😫با این وضعی که تو این دوران دارم باید چیکار کنم؟😧

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ویتاگنوس بخور خوب میشی

پسر کوچولوی من آلرژی داره ، بهونه خوراکی های خوشمزه رو میگیره اما نمیشه بخوره خیلی غصه میخوره😔پسر کوچولوی ۱ ساله من🥺💗خیلی مظلومه لطفا برای برطرف شدن آلرژیش نفری یدونه صلوات بفرستید،فرستادید بهم بگید منم بفرستم براتون❤️ممنونم
از اول خونریزیت شدید بود؟ 

اره نسبتا.من نمیدونم حد معمولش چقدره

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*
تامپون بزار یا کاپ یا 2تا نوار بهداشتی بزار 2تا شرت هم بپوش این جوری اصلا نم نمیزنه 

کامپون میترسم بزارم🙄

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*
منم همینم شدید میشه

چیکار میکنی؟

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*
من الان همین وضعم 😑😑😑

وای😫

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*
اره نسبتا.من نمیدونم حد معمولش چقدره

حد معمول نداره عزیزم. هر آدمی یه جوره. فقط هر سری باید شبیه هم باشه. اگه یه سری خونریزی خیلی شدید باشه سری بعد کم خوب نیست و میتونه نشونه کیست باشه. ولی مشکل شما مثل زن عمومه. اونم بنده خدا همین بود. یعنی پریود که میشد موقع نشستن باید یه چیزی میذاشت زیر پاش وگرنه فرش کثیف میشد. میگفت گاهی وقتا هم که غذا درست میکرد از پاش میرفت پایین و زمین کثیف میشد. البته اون دیگه یائسه شده چند ساله. 

خب ببین 2تا نوار بهداشتی بزار دقیقا پشت سر هم بعد به شرت دیگه هم روش بپوش 

پوشیدم حتی حوله هم زیر شلوارم گذاشتم اما کثیف میشه😐نفوذش از خشاب بیشترع😐

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز