2777
2789
عنوان

غذای کودکان

66 بازدید | 11 پست

با بچه های بدغذا چیکار کنیم؟!

دخترخاله من هر جوری بهش غذا میدیم نمیخوره و بارها شده تو طوا روز فقط اب خورده و بازی کرده...من قبل از این فقط اسم بدغذایی کودکان و شنیده بودم ولی الان دارم به عینه میبینم که اینم بچه ها چقدر اطرافیان و خودشونو اذیت میکنن...

دگ کلافه شدیم واقعا نمیدونیم چجوری باید غذا بدیم بهش...

حتی غذاهایی که خیلی دوست داره هم نمیخوره!

اگه راهکاری دارین بگین بهم ممنون

منم دوخترم دوسالشه از شیر که گرفتم اینجوری شدهی نق و گریه میکرد غذا به هیچ عنوان ننبخوردبردم دکتر کلسیم و زینک و اهن و مولتی ویتامین داد الان یه ماهه داره میخوره تاااااااااازززززههه یکمی بهتر شده

خب اشکال اینجاست که میخواین هر جوری شده بهش غذا بدین 

شما فقط غذا در اختیاررش بزارید

بعد نیم ساعت اگه خودش نخورد بردارید تا وعده بعدی هم چیزی بهش ندین 

هیچ وقت با قاشق دنبالش ندوین یا با موبایل و تبلت قاشق تو دهنش فرو نکنین 


تیکر برای هدف کاهش وزن تاریخ شروع رژیم:۱۸شهریور وزن شروع رژیم:۷۱ هدف اول ۶۷🔒هدف دوم ۶۳🔒هدف سوم ۶۰🔒هدف چهارم ۵۸🔒هدف پنجم ۵۶🔒هدف اخر ۵۴🔒من میتونم و باید بتونم تا عید به وزن مطلوبم برسم💪💪💪💪💪 قد ۱۵۸    کاش افسردگی ازم دور میشد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دوخترم دوسالشه از شیر که گرفتم اینجوری شدهی نق و گریه میکرد غذا به هیچ عنوان ننبخوردبردم دکتر کل ...

خاله ی منم خیلی دکتر میبرش... امیدوارم تاثیر داشته باشه:/

خب اشکال اینجاست که میخواین هر جوری شده بهش غذا بدین  شما فقط غذا در اختیاررش بزارید بعد نیم ...

آخه اصلا تقاضای غذا خوردن نداره... تها منبع تامین انرژیش شده اب

آخه اصلا تقاضای غذا خوردن نداره... تها منبع تامین انرژیش شده اب

چون از اول این گارارو کردین 

حالام دوتا انتخاب دارین 

به همین روش ادامه بدین و تا همیشه یه بچه بد غذا داشته باشین  

یا چند روز صبوری کنین تا کم کم خودش مجبور بشه غذا بخوره 


اینم یادتون باشه 

جون عزیزه بالاخره میخوره 

تیکر برای هدف کاهش وزن تاریخ شروع رژیم:۱۸شهریور وزن شروع رژیم:۷۱ هدف اول ۶۷🔒هدف دوم ۶۳🔒هدف سوم ۶۰🔒هدف چهارم ۵۸🔒هدف پنجم ۵۶🔒هدف اخر ۵۴🔒من میتونم و باید بتونم تا عید به وزن مطلوبم برسم💪💪💪💪💪 قد ۱۵۸    کاش افسردگی ازم دور میشد 

دوقلو ها درست غذا نمی خوردن. هر روز هم مریض می شدن. همش هم باید سرکوفت می شنیدم. از سایت دکترتو نوبت فوق تخصص اطفال  گرفتم. بهشون غذای کمکی داده با یه سری مولتی ویتامین. الان خداروشکر وزن اضافه کردن و دیگه سرما هم نمی خورن.


دوقلو ها درست غذا نمی خوردن. هر روز هم مریض می شدن. همش هم باید سرکوفت می شنیدم. از سایت دکترتو نوبت فوق تخصص اطفال  گرفتم. بهشون غذای کمکی داده با یه سری مولتی ویتامین. الان خداروشکر وزن اضافه کردن و دیگه سرما هم نمی خورن.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز