2777
2789
عنوان

نظر شما چیه؟

60 بازدید | 9 پست

دوباره تاپیک زدم چون تاپیک قبلیم چن نفر بیشتر نظر ندادن🙏🏻🙏🏻🙏🏻

من خیلی علاقه به بلاگری استایل دارم خیلی

منتها خیلی دو دلم برای شروعش

از نظر ظاهری خودمو با خیلی از دوستام ک مقایسه میکنم میگم اونا ب این خوشگلی نمیرن تو این حرفه بعد من با قیافه معمولی برم؟؟این خیلی دو دلم ورده همش با خودم میگم بعد مسخره میکننم

ظاهرمو بگم یه پوست سبزه روشن با چشمای قهوه ی تیره و لبای درشت اندامم خوبه 

ولی بعضی بلاگرا رو ک میبینم مث یاسمین کرمی میگم خوب اونم خیلی خوشگل نیس ولی وارد این کار شده

حالا نظر شما چیه؟؟

خانوادم میگن ازدواجت مشکل میشه و اینا؟

از نظر حجابم معمولی ام

من بنظرم خوب نیست

 ولی به من ربطی نداره هر جوری که خودت دوست داری😍❤

آن دو تا چشمان تو هی خودنمایی میکند ! لشکر موهای تو کشور گشایی میکند ؛ نقش زیبا بودنت را خوب ایفا میکنی، با نمایش نامه ات در شهر غوغا میکنی ، من هوای ابریم جانا تو باران منی،کافه دنج همان رو به خیابان منی❤❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از نظر ازدواج خانوادت راست گفتن اما از نظر ظاهر سخت نگیر خیلیهاشون زشتن

چرا بخاطر ازواج باید از خیلی چیزا بگذرم اخه

تو یه منطقه ای هم زندگی میکنیم اغلب مذهبی ان خاستگارامم درست درمون نمیشه ک بگم ب این چیزا گیر ندن🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😢

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز