دوباره تاپیک زدم چون تاپیک قبلیم چن نفر بیشتر نظر ندادن🙏🏻🙏🏻🙏🏻
من خیلی علاقه به بلاگری استایل دارم خیلی
منتها خیلی دو دلم برای شروعش
از نظر ظاهری خودمو با خیلی از دوستام ک مقایسه میکنم میگم اونا ب این خوشگلی نمیرن تو این حرفه بعد من با قیافه معمولی برم؟؟این خیلی دو دلم ورده همش با خودم میگم بعد مسخره میکننم
ظاهرمو بگم یه پوست سبزه روشن با چشمای قهوه ی تیره و لبای درشت اندامم خوبه
ولی بعضی بلاگرا رو ک میبینم مث یاسمین کرمی میگم خوب اونم خیلی خوشگل نیس ولی وارد این کار شده
حالا نظر شما چیه؟؟
خانوادم میگن ازدواجت مشکل میشه و اینا؟
از نظر حجابم معمولی ام