taban71 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/26 تعداد پست: 3212 عنوان فشار ۱۰ رو ۶ 99 بازدید | 2 پست بچه ها پایینه؟الان اتفاقی گرفتم این بود ولی حس فشار پایینی ندارم🤔 1400/02/11 | 21:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهربانو10352 عضویت: 1393/12/29 تعداد پست: 16275 منم گرفتم همینم کلا همیشه فشارم همینه .اگه همیشه انقدره طبیعیه پسر قشنگم خیلی خوش اومدی💕 . امیدوارم عشق اهل بیت(علیهم السلام) همیشه تو دلت باشه 😍
zahra_kh عضویت: 1397/11/03 تعداد پست: 4705 نه خوبه پسرم فقط از معجزه خدا ولطف امام حسین هست🥰خدايا خودت مراقبش باش الهي همه منتظرا زودتر به خواسته دلشون برسن،براي ني ني جونم صلوات بفرستين دوستام💋💋