من پارسال زخم دهانه رحم و عفونت زیاد داشتم به توصیه یه دکتر زنان استفاده کردم عالیه چند روز پیش رفتم برای معاینه دکتر گفتش که زخم نداری یه خورده دهانه رحمت التهاب داره خواستم برای کسایی که زخم رحم دارن به اشتراک بزارم تجربه مو شاید روزی به دردشون خورد😍😍
منم چن ماه پیش رفتم گفت ی زخم کوچولو داری دهانه رحمت هم دارو استفاده کردم هم عنبر نسا رفتم گفت تقریبا خوب شدی لازم نیست دیگه بیای ولی عنبر نسا رو بهش گفتم گفت خانم شما از کدوم زمان جا موندی عنبر نسا چیه میگی😐😐😐حالا من اصلا حرفشو جدی نگرفتم
❣اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج❣برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج)صلوات بفرستین🌹
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خدایا شکرت بابت همسرم وسه تا ثمره عشقمون😍🙏خانمای نی نی سایتی عزیزخواهرای قشنگم لطفا وقتایی که تاپیک مشاجره باهمسرم میزنم به امضاوپروفایلم کلید نکنین توهرزندگی مشکل هست....اگه جواب بی ادبیتو نمیدم به این دلیل نیس که جوابی ندارم به این جمله اعتقاد دارم که هیچگاه باخوک کشتی نگیر زیرا تولجن مال میشوی واو لذت میبرد وگرنه جواب واسه امثال تو فراوونه🙌🙌🙌دنیامیچرخه تادقیقاتوموقعیتی قراربگیری که بقیه روقضاوت بیجاکردی🤗🤗#قضاوت ممنون🚫