2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 322 بازدید | 48 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میدونس چیه ماه های اول همون علایم پریودی خودت رو داری سر هر تایم بیشتر مثه دل درد و سینه درد و ...&n ...

من گاهی درد پریودی دارم. ک امروز هم نبود. بنظرتون درد داشته باشیم نشونه خوبیه یا نداشته باشیم؟ 

نوکش معمولا ب لمس حساسه 

شما کمردرد داشتین ماه اول؟

دوست خوب نی نی سایتی من،چقدر خوبه که اولین نسخت تو هرتاپیکی این نیس که ببین به نظرم شوهرت داره هرز میپره یا ببین من نمیفهمم چرا تو این زندگی موندی طلاق بگیر.چقدر خوبه که راست یا دروغ فخر نمیفروشی حالا بخاطر  اخلاق همسرت یا موقعیت مالی یا...چقدر خوبه که درک میکنی عقاید مذهبی ادما باهم متفاوته،چقدر خوبه که پای تاپیک یه کاربر غمگین که داره درددل میکنه نمیای بنویسی خب که چی.من افتخار میکنم دوستی مثل تو دارم و خوشحال میشم فقط امثال تو با من حرف بزنن اینجا.زندگیت غرق شادی و ارامش🌹
من گاهی درد پریودی دارم. ک امروز هم نبود. بنظرتون درد داشته باشیم نشونه خوبیه یا نداشته باشیم؟ 

رحم هنوز نمیدونه قرار نیس پریود شه برا همین درد میگیره بعدش یادش میفته عه مهمون داره 😅

رحم هنوز نمیدونه قرار نیس پریود شه برا همین درد میگیره بعدش یادش میفته عه مهمون داره 😅

چیبگم. حس خوبی ندارم همش میگم رشدش متوقف شده اخه چرا علایم ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز