2777
2789

وازلین هم پرپشت شد هم  بلند تر شد

خدا یا غیر ممکن های زندگی مون را ممکن کن     اگه دوست داری  یه صلوات برای حاجت بفرست.       روزگاری که روز ما نیست روزی هم روز ما میرسد      موفق باشید.   دوستون دارم    سنم اشتباهه   لایک نکنید گلای تو خونه    

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

چجوری استفاده کردین؟ میشه توضیح بدین عزیزم؟


یه مقدار خیلی کم بردار و به کف سر و موهات بزن و ماساژ  بده  دوساعت بمونه  بعد  بشور. (از وازلین بچه استفاده کردم )🙂

خدا یا غیر ممکن های زندگی مون را ممکن کن     اگه دوست داری  یه صلوات برای حاجت بفرست.       روزگاری که روز ما نیست روزی هم روز ما میرسد      موفق باشید.   دوستون دارم    سنم اشتباهه   لایک نکنید گلای تو خونه    
فرق سر و چرب نمیکنه ک شوره بندازه؟ چه مدت استفاده کنم؟


نه فقط دوبار بشور کافیه 


نمیدونم 

خدا یا غیر ممکن های زندگی مون را ممکن کن     اگه دوست داری  یه صلوات برای حاجت بفرست.       روزگاری که روز ما نیست روزی هم روز ما میرسد      موفق باشید.   دوستون دارم    سنم اشتباهه   لایک نکنید گلای تو خونه    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز