اول از همه واسه به خودت بگو چرا من میخوام درس بخونم
اینم یادت باشه هیچ چیز شیرین تر از درس خوندن عمیق نیست هیچ چیززززز
واسه هر درس متفاوته واسه علوم
وقتی مبحث تازه ای رو میخوای بخونی اول یه دور روزنامه وار فقط بخون کل فصلو
اصلا مهم نیست بفهمی یانه
بعد تیکه تیکه کن مثلا یه صفحه یه صفحه
هر عبارتی که میخونی رو ربط بده به زندگی و اطراف خودت
قشنگ فکر کن درمورد همه شون
اصلانم عجله نکن و نزار واسه شب امتحان
قول میدم خیلی لذت میبری