tiniki مدیر عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 3349 عنوان عنوان | مشاهده متن کامل بحث + 972 بازدید | 314 پست بچه ها بیاین اینجا @شترررر @dokhisheiton @hermoine رها اینجا خصوصية بخدا@gol_bikas مجبور بودم که لغو کاربری بدم❤️ 1400/02/06 | 18:38 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
gol_bikas عضویت: 1399/12/17 تعداد پست: 2962 خب تو اکیپی که آرمیم فکر کنم هستی بیا دوست شیم😁💫 عزیزمی گلمآرمی نیستم ولی از شوگا شکلاتی بدم نمیاد😄
dokhisheiton عضویت: 1399/10/30 تعداد پست: 3073 نه خیرم من ترو ی جا گیر میارم صب کن، 🤨 یا خود خدا😂😂😂 دلوین کوچولوی مامان منتظرتم دخملم💞😍
شترررر عضویت: 1399/10/07 تعداد پست: 1939 بابا دوس پسر چیه😐 کیییییی دوس پسر داره منحسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست...
tiniki مدیر استارتر عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 3349 نگرفتم😐🙄 ولی بزا بخونه😈👻 اقا ببین من نیم ساعته دارم چرت و پرت میگم اونقت این نامزدش هم داره چرت و پرتای منو میخونه نبایو بگه ب من اخه؟ 🥴🤨 مجبور بودم که لغو کاربری بدم❤️
dokhisheiton عضویت: 1399/10/30 تعداد پست: 3073 دوست پسر کدومتون بود؟ رها ؟😂😂😬💔 دلوین کوچولوی مامان منتظرتم دخملم💞😍
tiniki مدیر استارتر عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 3349 کیییییی دوس پسر داره اونی که رو کامرانی کراش داره مجبور بودم که لغو کاربری بدم❤️
gol_bikas عضویت: 1399/12/17 تعداد پست: 2962 اقا ببین من نیم ساعته دارم چرت و پرت میگم اونقت این نامزدش هم داره چرت و پرتای منو میخونه نبایو بگه ... بیا بگیر با این زخمیش کنیم🗡🤣یا کامرانی رو احضار کنیم👻😂
dokhisheiton عضویت: 1399/10/30 تعداد پست: 3073 اقا ببین من نیم ساعته دارم چرت و پرت میگم اونقت این نامزدش هم داره چرت و پرتای منو میخونه نبایو بگه ... میگه نخوندم بخدا فقط دادم میبینم چه غلطی میکنه😐💔 دلوین کوچولوی مامان منتظرتم دخملم💞😍
tiniki مدیر استارتر عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 3349 یا خود خدا😂😂😂 بله یا خود خدا صب کن تو فقط به قول ی بنده خدا من تروووو ادم می می کنم فقط صب کن🤣 مجبور بودم که لغو کاربری بدم❤️
dokhisheiton عضویت: 1399/10/30 تعداد پست: 3073 بیا بگیر با این زخمیش کنیم🗡🤣 یا کامرانی رو احضار کنیم👻😂 گناه دارم ای ام مظلوووم🥺😐😂😂😂 دلوین کوچولوی مامان منتظرتم دخملم💞😍
شترررر عضویت: 1399/10/07 تعداد پست: 1939 دشمن🤣🤣🤣🤣 بچه منی توام؟؟؟؟ منحسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست...
dokhisheiton عضویت: 1399/10/30 تعداد پست: 3073 بله یا خود خدا صب کن تو فقط به قول ی بنده خدا من تروووو ادم می می کنم فقط صب کن🤣 من فرااااار🤣🤣💔 دلوین کوچولوی مامان منتظرتم دخملم💞😍
tiniki مدیر استارتر عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 3349 میگه نخوندم بخدا فقط دادم میبینم چه غلطی میکنه😐💔 باشه نخوندی ولی من به حساب زینب می زارم🥴اصن عمشم حقمه ادبش کنم🤣 مجبور بودم که لغو کاربری بدم❤️