2777
2789
عنوان

کنه کبوتر

3986 بازدید | 16 پست

دوستان سلام 

من سه ماه پیش اسباب کشی کردم قبلش کلی سمپاشی کرده بودم توی این دو هفته گذشته سه تا کنه کبوتر تو خونه دیدم😭😭😭خیلی ناراحتم کسی این مشکل رو داشته چطور حلش کردین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قهوه ای هستن؟ ی شکل چندش دارن ن؟؟

سم مخصوصشو بگیر از سم فروشی 

همه جارو اسپری کنین

یک روز خونه نباش فقط

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  
قهوه ای هستن؟ ی شکل چندش دارن ن؟؟ سم مخصوصشو بگیر از سم فروشی  همه جارو اسپری کنین یک روز خو ...

یه سفید دیدم گوشه خونه مرده بود دوتا قهوه ای هم رو سقف دیدم که کشتم😭

یه سفید دیدم گوشه خونه مرده بود دوتا قهوه ای هم رو سقف دیدم که کشتم😭

خونه ما داشت با کلی پرس وجو گفتن کنه کبوتر هست ..

سم مخصوصشو بخر حتما رو خود بسته بندی عکسش هست 

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  

از بین میرن نگران نباش 

مارو فرش و مبلمان هم اسپری کردیم حتی 

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  
خونه ما داشت با کلی پرس وجو گفتن کنه کبوتر هست .. سم مخصوصشو بخر حتما رو خود بسته بندی عکسش هست&nbs ...

شما چطور سمپاشی کردین؟؟منطورم اینه خودتون انجام دادین؟

شما چطور سمپاشی کردین؟؟منطورم اینه خودتون انجام دادین؟

همسرم انجام داد خودمم اخراش کمک کردم

ماسک بزنین حتما، فروشنده گفت چند ساعت برید بیرون، ولی ما ۱روز  خونه نبودیم  ،اومدی هم درو پنجره ها رو باز بذار ...

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  
جدی 😐😐😐😐 اخه عادت کردن از زمستون ریختم عادت کردن هر روز میان منتظرن بریزم الان چیکار کنم ؟

من تو خونه قبلی میریختم دوسال هرروز سه تا کبوتر میومدن گندم میخوردن اما اونها کنه نداشتن این جا که اومدم مثل قبل گندم ریختم چندهفته اخرش همسایه ها اعتراض کردن دیگه نریختم رفتن الان میگم چه اشتباهی کردم از اول پاشون رو باز کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز