2777
2789

چی به وقوع پیوست ؟ 

*- اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ .*- اَللّهُمَّ الرْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لی قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این زهره عنتر کجاش خوشگله هی تو فیلم بهش میگن چه دختر خوشگلی نزدیک بود بزنم تلوزیونو بشکنم 🤢💩💩

منم ازش خوشم نمیاد...

از دیگران شکایت نمی‌کنم..بلکه خودم را تغییر می‌دهمچرا که کفش پوشیدن راحت‌تر از فرش کردن دنیاست.
این زهره عنتر کجاش خوشگله هی تو فیلم بهش میگن چه دختر خوشگلی نزدیک بود بزنم تلوزیونو بشکنم 🤢💩💩

خوشگله

تو فیلم اینجوری بقچه پیچ شده🤣

به جای نالیدن و غصه خوردن و بقول معروف ادای حال بدارو درآوردن دارم سعی میکنم انرژیمو مثبت کنم ، فعال باشم ، هدف داشته باشم فعلا که اتفاقات مثبتی برام افتاده نه اینکه همشون مثبت بوده نه اما از اتفاقای بدم سعی میکنم جنبه مثبتشو نگاه کنم امتحانش کنین حتما درهای رحمت و حکمت به روتون باز میشه😌😂❤️
این زهره عنتر کجاش خوشگله هی تو فیلم بهش میگن چه دختر خوشگلی نزدیک بود بزنم تلوزیونو بشکنم 🤢💩💩

دقیقا منم همش میگم اخه به چیش میگن خوشگل

باشد که روزگار بچرخد به کام دل ✨✨✨ من یه پرستار مهربونممم و عاشق کارمم کمکی خواستین در خدمتم

خدایا بسه دیگه 💔

من جـایـے زندگے میکنم کہ آرزوهام غیــر ممکنہ برا بقیہ★ ... سقف خواستہ هام و آرزو هام فراتـر از آسمونہ 💌★ من شایدی تو زندگیم نیس یا حتمـا یا اصـلا ⁦❤⁩: زندگیتون پر از انرژے مثبت💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز