2789
عنوان

خیالاتی شدم 😐😐

267 بازدید | 28 پست

پریشب تو اتاق پیش بچه بودم و شوهرم تو بالکن. یهو حس کردم یکی داره تق تق به شیشه میزنه چون بچه خواب بود و بیدار نشه به شوهرم اسمس دادم چی میگی بچه خوابه. بعد شوهرم میگه من که چیزی نگفتم گفتم مگه تو تق تق نزدی به شیشه میگه نه 😐

باز دیشب شوهرم تو هال خوابیده بود منم تو اتاق بودم شنیدم یکی تق تق زد به در واحد ما. منم نرفتم جواب بدم بعد که به شوهرم گفتم گفت شاید مادرم بوده. امروز هم به مادرش زنگ زدم گفت نه من نبودم.

یه لحظه ترسیدم والا....  ینی چی؟! 🤔🙄😕

توهمه بیخیال

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من آروم از تاپیک خارج میشم

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 

روح کامرانی بوده ولش کن بهش محل نذار میره امشبم اومد بگو برو در خونه مینو و مائده و زهره بازی کنه وگرنه بابای زهره رو خبر میکنی حالشو بگیره

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
تند خارج شو😁

🏃‍♀️🏃‍♀️باشه

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 

منم چند روز پیش خونه نبودم .وقتی اومدم رفتم تو کند دیدم اتوم پرت شده ته کمد .به شوهرم میگم تو بودی میگه نه بخدا اخه من خیلی روی اتوم حساسم فکر کن از طبقه بالا کمد انداخته بودن کف کمد ...یه روز دیگه ام از صبح خونه نبودیم تا ۱۰شب وقتی اومدم زیر کتری روشن کنم دیدم گرمه به مامانم گفتم تو رفتی روشن کردی گفت نه بابا من اصلا خونه تو نرفتم اخه تو یه ساختمونیم ...به شبم شوهرم خوابید من نشستم فیلم نگاه کردم برق راه پله سنسوری خودش هی خاموش روشن می‌شد حالا هیچکس تو راه رو نبود 

یه گوشه قلبم تا ابد تو 🫀 ✨۱۴۰۰/۹/۱۶💫۰۱:۵۶:48✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز