2777
2789
عنوان

بارداری+ترس+

85 بازدید | 7 پست

من فردا میرم تو ۱۶هفته دلم درد میکنه انقباض شکمی دارم۲.۳روز پیش رختخواب جمع کردم دلم دردگرفت.میترسم بچم مرده باشه خیلی استرس دارم.فقط دل درد دارم.ویارم تموم شده فقط خیلی ضعف دارم همش احساس گشنگی میکنم.این یعنی بچم زنده س؟قبلا خیلی کم غذابودم۲روز دیگه نوبت غربالگری دوم دارم.تا ۶فروردین بچم سالم بود

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بروبهداشت محلتون فرداصب ضربان قلبشو بگیره راحت ورایگان

یه بارفرصت وشانس زندگی تواین دنیابهت داده میشه پس همیشه درلحظه حال باش ولذت ببر.هیچ آینده ای وجودنداره..اگه میخوای روحت تازه بشه ویه حالی به خودت وبدنت بدی حتما مدیتیشن کن..امتحان کن ضرر نداره...شکرگزاری تورو توبالاترین فرکانس قرارمیده پس یادت نره هرلحظه شکرگزارباشی...کمک خواسی درزمینه آرامش ونزدیکی به خدا ومدیتیشن و جهان هستی،درحدتوانم درخدمتم..دوستون دارم دوستای من❤️💙💚💜

اخی عزیزم با رخت خواب جم کردن و دلدرد و انقباض چیزی نمیشه نترس خدا خودش نگهدارشه بسپارش به خودش. دو روز دیگه هم میری خیالت راحت میشه انشالله ب زودی تکون هاشم حس میکنی. منم از صبح تکون نخورده خیلی نگرانشم

لیناجونی سایت هستم      میشه برای سلامتی فندقم یه صلوات بفرستین؟ ممنون
میترسم بخ شوهرم بگم نمیتونم تنهابرم.علائمی نیس که بفهمم بچم زنده س؟

چه ترسی بگوبایدبرم تشکیل پرونده بدم دروغم نگفتی بایدبری.نگران نباش اگ چیزیش بشه قطعا به خونریزی میفتی

یه بارفرصت وشانس زندگی تواین دنیابهت داده میشه پس همیشه درلحظه حال باش ولذت ببر.هیچ آینده ای وجودنداره..اگه میخوای روحت تازه بشه ویه حالی به خودت وبدنت بدی حتما مدیتیشن کن..امتحان کن ضرر نداره...شکرگزاری تورو توبالاترین فرکانس قرارمیده پس یادت نره هرلحظه شکرگزارباشی...کمک خواسی درزمینه آرامش ونزدیکی به خدا ومدیتیشن و جهان هستی،درحدتوانم درخدمتم..دوستون دارم دوستای من❤️💙💚💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز