2789
عنوان

موهای دخترم...

439 بازدید | 7 پست

سلام‌موهای دختر یکسالونیمم یکم فر هست،از اون فرهای وز نیستا فر لوله ای قشنگ همش عین فنر میشه،داشتم‌موهامو اتو‌میکردم یکم موهاشو اتو‌کردم با حرارت کم،صاف شد ولی الان عذاب وجدان داره دیوونم میکنه،نکنه موهاش خراب شده باشه،نکنه موهاش سوخته باشه،نکنه موهاش وز بشه بخاطر اتو،دیگ غلط بکنم اتو‌کنم😞

سلام دوست قشنگم اگر میشه برای مشکلم یه صلوات بفرست،تا با دعای شما مشکلم حل شه و مریضیه خطرناکی نباشه بمونم بالاسر بچه هام واینکه حالا که شوهرم خودش اعتراف کرده و پشیمونه دیگه واقعا بهم خیانت نکنه   التماس دعای فراوان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم یکبار اشکال نداره ولی دیگه نکن بزار همه بچه موهاشو دوس داشته باشه همم موهاش سالم بمونه

hasti😛😎🐍ببخشید درخواست دوستی جدید قبول نمیکنم 💔ممنون میشم درخواست ندید تا شرمنده نشم😘❤باردار نیستم تیکر رسیدن به هدفم هست دوستان ❤💃                                                        احساس میکنم یک فضانورد تو اقیانوسم!!!🙂🙃

واااای 😍😍عاشق دختر بچه های مو فرفریم مخصوصن تپل و سفید دلم میخاد بخورمشون 

ایشاله موهاش همین مدلی بمونه 

آجیا واسه پسرم دعا کنید مشکلش رفع بشه خیلی حالم خرابه 😥😥😥 دعا کنید ناامید نشم 🙏🙏🙏خدا بچه سالم و صالح نصیبتون کنه 😭😭😭🌹🌹🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز