2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

باش

تا حالا تو امضا یا تاپیک نگفتم برام صلوات بفرستین و این حرفا...! ولی الآن بہ جایۍ رسیدم و تو شرایطیم کہ حاضرم بہ عالم و آدم بگم برام دعا کنین و صلوات بفرستین😔 نہ میتونم این راهو برگردم نہ میتونم ادامہ بدم!😔💔

بهاره جون😂

برای سلامتی تودلیم به صلوات مهمونم بکن خیرببینی❤خدایا بحق فاطمه زهرا نی نیمو سلامت بزار تو بغلم💕دخترقشنگم بیصبرانه منتظرم روی ماهتو ببوسم💕اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ💕

  ار

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

اهل کجاست؟چرا گیسوانه؟

برای سلامتی تودلیم به صلوات مهمونم بکن خیرببینی❤خدایا بحق فاطمه زهرا نی نیمو سلامت بزار تو بغلم💕دخترقشنگم بیصبرانه منتظرم روی ماهتو ببوسم💕اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ💕

یواشکی عکس گرفتی ازش؟

🍀تا در طلب گوهر کانی؛کانی  _تادر هوس لقمه نانی؛ نانی این نکته رمز اگر بدانی؛ دانی _آن چیز که در جستن آنی ؛آنی      (مولانا)      🌹🌷🍃                                                  شاید شیطان هم عاشقه حوا بود که به آدم سجده نکرد🍀
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792