لادنا مدیر عضویت: 1400/02/02 تعداد پست: 102 عنوان قد بلند | مشاهده متن کامل بحث + 1376 بازدید | 30 پست به نظرتون قد 168 برای دختر بلنده؟ 1400/02/03 | 07:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لادنا مدیر استارتر عضویت: 1400/02/02 تعداد پست: 102 البته تازه 16 سالمه فک کنم 3 یا 4 سانت دیگم رشد کنه
pariناز عضویت: 1398/10/26 تعداد پست: 17634 چرا اینجا انقد همه قداشون بلنده😂 تو فقط بگو یه چیزی ندارمببین چجور نی نی سایتیا همه اون چیزو دارا میشن:/ صحبت از ماندن یک عمر بماند به کنار ، قدر نوشیدن یک چایی بمانی کافیست...
_shamsi_ عضویت: 1399/07/28 تعداد پست: 1963 البته تازه 16 سالمه فک کنم 3 یا 4 سانت دیگم رشد کنه رشد میکنی من خودم ۱۶ سالگی ۱۷۱ بودم الان ۲ ۳ سانت بیشتر شده
بیبی77 عضویت: 1399/02/13 تعداد پست: 13772 چرا اینجا انقد همه قداشون بلنده😂 بنظرمنکه قد توهم بلنده من ۱۶۲ خیلی راضیم از قدم دوست نداشتم بلندترباشم احساس میکنم ادم دراز میشه زندگی مثل مادرت نیست که برای شام صدات کنه،زندگی ولت میکنه تا ازگشنگی بمیری😐خدایا مراقب آدم های خوب زندگیم باش...
arghavan456 عضویت: 1399/06/05 تعداد پست: 10998 اخه اون کوتاهها که بیرون میبینی همه منم اونادهه۵۰-۶۰هاهستن دوستان ریپ بزنید پست هامو چون من دوست دارم یکی نظرشو درموردپست هام بذاره
miss_nafasi عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 2258 الان همه ازتو بلندترن 😂😂😂 منم ۱۶۹ ام تا ۲۰ سالگی رشد میکنی عزیزم برای الانت خیلی عالیه
arghavan456 عضویت: 1399/06/05 تعداد پست: 10998 چه ربطی به دهه داره 😂😂 ماشالله این دهه ۸۰هاخیلی درازشدن دوستان ریپ بزنید پست هامو چون من دوست دارم یکی نظرشو درموردپست هام بذاره
رهاخشگل عضویت: 1399/02/15 تعداد پست: 2416 من ۱۶۸ هستم ولی متنفرم . دوس دارم ۴ سانت ۵ سانت کوتاه تر باشم. ب نظرتون چی بنویسم توی امضام؟🤔
arghavan456 عضویت: 1399/06/05 تعداد پست: 10998 من ۱۶۸ هستم ولی متنفرم . دوس دارم ۴ سانت ۵ سانت کوتاه تر باشم. من دلم میخواد۴-۵سانت بلندتربشم دوستان ریپ بزنید پست هامو چون من دوست دارم یکی نظرشو درموردپست هام بذاره