2777
2789
عنوان

نظرتون

114 بازدید | 12 پست

یه پسر داشتیم تو فامیلمون که البته فامیل ما خیلیییی مذهبیه بعد من بچه بودم خیلی دوسش داشتم و رفتارای خیلی ضایع میکردم ولی خب خیلی بچه بودم مثلا 8 سالم بود اونم 12 سالش ولی خب الان که6 یا7 سال  گذشته فک میکنم هنوز یادشه و لی من دیگه دوسش ندارم ولی چون بچه بودم دوسش داشتم الان مث بقیه پسرای فامیل برام نیس  حالا پارسال من حس میکردم خیلی نگام میکنه فک کردم توهمه یه بار تو چشاش  نگاه کردم دیدم واقعا نگا میکنه اونم رفتاراش یکم متفاوته مثلا خیلییی به من احترام میذاره و حتی یه بار تنها بودیم در اسانسورو برام باز کردیا مثلا همیشه سعی میکنه جلوی من بشینه سر سفره ولی خب خانواده ها خیلی مذهبین قطعا اگر کسی خوشش بیاد نمیتونه اعتراف کنع نهایتا باید بیاد خاستگاری ولی مامانم میگه اینطوری نیس و مثل برادرته ولی خب با وجود اینکه خانواده هامون مذهبیت خیلی صمیمی هستیم به نظرتون منو دوس داره؟

شاید احتمالش هست

من جـایـے زندگے میکنم کہ آرزوهام غیــر ممکنہ برا بقیہ★ ... سقف خواستہ هام و آرزو هام فراتـر از آسمونہ 💌★ من شایدی تو زندگیم نیس یا حتمـا یا اصـلا ⁦❤⁩: زندگیتون پر از انرژے مثبت💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصن چطوری میتونی زندگی خودتو با شوهر کردن تباه کنی اسی جون 

منم همسن توم میخوام درس بخونم تا به یه جایی برسم به آرزوهام برسم 

آدم که شوهر میکنه انگار دست و پاشو میبندن  بنظرم بچسب به آرزوهات فیلمای عاشقانه هم نبین گلم 

بعضی وقتا باید سریع خودتو جمع و جور کنی... یکی بزنی تو گوش خودتو بگی به داد خودت برس لعنتی... تو دیگه به دنیا نمیای!!!  
چی کنم دست من نیس  هر رفتار عجیب فکرمو مشغول میکنه  نه 15 سالم نیس بزرگترم

چند سالته شاید فکر میکنه بچه ای باهات راحته 

بعضی وقتا باید سریع خودتو جمع و جور کنی... یکی بزنی تو گوش خودتو بگی به داد خودت برس لعنتی... تو دیگه به دنیا نمیای!!!  
اصن چطوری میتونی زندگی خودتو با شوهر کردن تباه کنی اسی جون  منم همسن توم میخوام درس بخونم تا ب ...

همه با شوهر کردن تباه و دست و پاشون بسته نمیشه😐

ولی خب بله واسه این سن زوده

😐😐😭😒😒نمیشه گف که اره با نگا دوست داره...شاید مثلا جا نیس میاد رو ب رو تو میشینه😐یام اسانسور و ک گفتی خب زشته اول خودش بره خانوما مقدم ترن😐اصن دلیلی نمیشه..نگاهم میکنه شاید هیزه چمیدونی😐دیگ واقعیتارو برات گفتم

💙♥💜

حتی اگر اون خاستگاریمم بیاد من فکنمیکنم جواب مثبت بدم

شوهر چیه اصن من اجازه ندارم زود تر از 20 شوهر کنم 😁

بعدشم ما ازدواج فامیلی رسم نداریم 

فقط رو اعصابه همین 

فیلمای عاشقانم میبینم و تاثیری روم نداره

یه چند باری برای موضوع کاملا موجه چت کردیم  مامانم میدونست نیاز داشتم برای مدرسم

ولی هر وقت درمورد چتی که کردیم جلوش حرف میزدم یا جلوی بقیه یه جور رفتار میکرد که اصلا با من چت نکرده همیشه هم چت من درحدی بود که فقط یه جواب بده و تمام ولی دایما چتو ادامه میداد درحدی شده بود که از خیلی از دوستامم چتم باهاش بیشتر شد ولی درمورد چیزای مسخره بود ولی باز هی کشش میداد منم سعی میکردم تمومش کنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز