2789
😂😂💔💔

میگم 

تتلیتی اعظم یا این اکانت؟؟؟؟؟ 

#سخن_سلطان من را از من بخواه و در من، نه پشت نقابی زیبا یا در لباسی مجلل، هر آنچه که هستم را دریاب، شاید در تنهایی زشت من خدایی بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل. تتلیتی اعظم قدیمی
میگم  تتلیتی اعظم یا این اکانت؟؟؟؟؟

همشششش خوبه

هر اکانتی داشته باشیو دوس دارم😜😂😂😂😂😍❣️❤

خلاصه ک چشام دنیاییه                                                                                       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همشششش خوبه هر اکانتی داشته باشیو دوس دارم😜😂😂😂😂😍❣️❤

😐😐😐😐😐❤

فک کنم یادت رفته دیروز عقد کردم 😐💕😂

@____sahba____  

#سخن_سلطان من را از من بخواه و در من، نه پشت نقابی زیبا یا در لباسی مجلل، هر آنچه که هستم را دریاب، شاید در تنهایی زشت من خدایی بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل. تتلیتی اعظم قدیمی
 


    

#سخن_سلطان من را از من بخواه و در من، نه پشت نقابی زیبا یا در لباسی مجلل، هر آنچه که هستم را دریاب، شاید در تنهایی زشت من خدایی بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل. تتلیتی اعظم قدیمی
متعهدددد😍😌😌😌وایسا کاربری اصلیمو برگردونم😁😁میزنم متعهد به K😍😍

😍آیدی کاربری اصلیتو بده با نی نی یار صحبت کنم

به حرفای من گوش میده❤😂

#سخن_سلطان من را از من بخواه و در من، نه پشت نقابی زیبا یا در لباسی مجلل، هر آنچه که هستم را دریاب، شاید در تنهایی زشت من خدایی بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل. تتلیتی اعظم قدیمی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 34 ثانیه پیش
2791
2779
2792