2777
2789
عنوان

دیگ بریدم

62 بازدید | 1 پست

افسردگی پدرم در اورده لنتی

استرس

از ۱۴ سالگی باهامه

الان ۲۵ سالمه خسته شدم دیگ ، همه میگن تو ک چیزی کم نداری چرا همش پژمرده ای دلیلش چیه

نمیدونم خودمم نمفهمم دیگ باید چیکار کنم خوب شم 

استرس دارم همیشه،  کمبود اعتماد به نفس افکار منفی

دل گرفته مخصوصا سر صبح

سر یه مسعله اینقدر غصه میخورم وخودم عذاب میدم ک حد نداره 

مدا مقایسع میکنم ترس از آینده ،کابوس و ..گگ

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز