اول دامادمون حالش بود سردردشدید داشت بابدن درد ۸روز خوابید خونه میگفت میگیرنه ولی مابهش اصرارکردیم بره تست بده سی تی اسکن کرد ۲۰درصدریش درگیره کاش همون اول میرفت میفهمید قرنطیه میکرد خودشو بعد خواهرم یکم علائم نشون داد اونم تست داد خداروشکر ریش در گیرنبود دامادمون با بابامیناتویه ساختمون هستن آبجیم همش خونه اونابود الان اون دوتاخودشونو قرنطینه کردن امروز مامانم گفت باباتم حالش بدشده توروخدادعاکنید مامانم نگیره اون بدنش ضعیفه برای بابامم دعاکنید 😔😔😔هرکاری بلدین بگین تاخوب بشه لطفا