2777
2789
عنوان

غسل سقط

| مشاهده متن کامل بحث + 4159 بازدید | 116 پست
انشاالله زودی مامان میشی میخوای اسمتو بزنم تو لیست ختم صلوات تا ۲۰ اردیبهشتم؟

الان یکم دمقم حوصله کاریو ندارم ان شاء الله دفه بعد

هنوزم بدنم پاک نیس 

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
تازه دیدم گلم بعضیا بچه نمیگیرتسون من ابجیم اثن بچه نگرفتش زود باردار شد

نمیدونم 

هر چی قسمته همونه 

من که فعلا حال روحی خوبی برای بچه بعدی ندارم 


برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان یکم دمقم حوصله کاریو ندارم ان شاء الله دفه بعد هنوزم بدنم پاک نیس 

باشه عزیزم 😍😍😍😘😘😘❤️❤️❤️

پسر کوچولوی من آلرژی داره ، بهونه خوراکی های خوشمزه رو میگیره اما نمیشه بخوره خیلی غصه میخوره😔پسر کوچولوی ۱ ساله من🥺💗خیلی مظلومه لطفا برای برطرف شدن آلرژیش نفری یدونه صلوات بفرستید،فرستادید بهم بگید منم بفرستم براتون❤️ممنونم
والا امروز 7 روزه هنوز خونریزی دارم و بعصی وقتا گوشت و لخته خون

برای اینکه خونریزی ضعف نیاره برات بهتره دکتر بری ولی از نظر شرعی خون نفاس مثل حیضه که تا 10 روز ممکنه طول بکشه گاهی ممکنه تا 40 روز هم طول بکشه ولی از روز 11 تا بعدش در حکم استحاضه هست

من بعد از سقطم رفتم قبرستون تقریبا دو سال پیش یعنی چی میشه؟

میگن چاه میوفته به ادم بارداری بعدیش ب مشکل میخوره

شما باردار شدین؟؟؟

خدا جونم شکرت هزاران بار شکرت که نگاه لطفت رو بهم انداختی🙏خدایا شکرت ک بچم صحیح و سالمه🙏❤خدایا شکرت که صدامو شنیدی۰❤بالاخره منم ۳۰تیرماه ۱۴۰۱ تستم مثبت شد و ۳ هفته بعدش صدای قلب خوشگلش رو شنیدم😍❤مامان فدات بشه ❤🤰🤱خدا جونم صدامو بشنو نوکرتم چیز زیادی نمیخام که فقط ۳_۴ تا بچه خوشگل و صحیح و سالم😍😘🤰🤱🌹🌹 توجه..توجه.. به زودی در این مکان تیکر بارداری نصب میشود😍❤🤰🤰خدایا من دلم بچه میخااااااا🤗🤱🤰 بچه هم دلش منو میخاد🤱🤰🤗 پس بیزحمت خداجون منو بچمو زودتر بهم برسون مرسی عشقم...من سال۱۴۰۰ مامان میشم😍😍😍 سال دیگه اسفند ماه بچم۳ ماهشه😍😍😍
میگن چاه میوفته به ادم بارداری بعدیش ب مشکل میخوره شما باردار شدین؟؟؟

خرافاته 

اتفاقاً دختر خالم همینطور شد هیچ کدوم از این خرافات رو هم انجام نداد تازه بر عکسش رو هم انجام داد خیلی زود بچه دار شد خیلی هم راحت زایمان کرد اون هم دو بار

برای اینکه خونریزی ضعف نیاره برات بهتره دکتر بری ولی از نظر شرعی خون نفاس مثل حیضه که تا 10 روز ممکن ...

امروز رفتم شبا لرز دارم دکتر امروز امپول داده البته هنوز نزدم چون امروز سرم و آمپول های دکتر دیروزی رو زدم

والا هم غسل نفاس کردم هم حیض هم استحاضه هم ما فی الضمه

ممنون

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
نه بقران من خیلی نگران بچم بودم روزی که گفت باید سقط کنی دنیا رو سرم خراب شد منو خانوادم نشسته بودیم ...

عکس یا گزارش سونوگرافیتو داری که گفته پوچه؟؟ خیلی عجیبه تو که هفتت هم بالا بوده جنین بزرگ بوده که خودت دیدیش چطور گفته پوچه

عکس یا گزارش سونوگرافیتو داری که گفته پوچه؟؟ خیلی عجیبه تو که هفتت هم بالا بوده جنین بزرگ بوده که خو ...


والا سونو اول که دادم گفتن لقاح دیر بوده بچه رو ندیدند

بعد سونو گرافی های بعدی میگفتن کیسه زرد هست بچه نیس فتال پول نیس

آخرین سونو قبل سقطم هم که بخاطر سونو قبل خونریزی کردم نوشته بود

missed abortion و نشت زیر جفت البته اگه چیزی رو از قلم ننداخته باشم و همش یادم باشه

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
والا سونو اول که دادم گفتن لقاح دیر بوده بچه رو ندیدند بعد سونو گرافی های بعدی میگفتن کیسه زرد هست ...

من ماما هستم،، اگه تمایل داری گزارش سونو بفرست تا به بخونمش،، آخه چیز عجیبیه ک گفتن نیست بعد هم سقط غیر قانونی که عوارض بالاست، 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز