عزیزم منم ۷ماه پیش تو۷هفته سقط کردم وبارداریم پوچ بود
فقط کیسه رو دفع کردم واصلاجنینی وجودنداشت
وخودمم خود ب خود ب خونریزی افتادم
بعیدمیدونم بارداریت پوچ بوده باشه
انشاءالله ک ب حق این ماه عزیزوب حق ۵تن ب زودی دوباره بارداربشی ویه بارداری راحت داشته باشی وسلامت کوچولوت روبغلت بگیری
اگه دوس داشتی میشه عکس جنین روبزاری ببینم؟