2777
2789
عنوان

غسل سقط

| مشاهده متن کامل بحث + 4159 بازدید | 116 پست
بدت نیادولی خاک توسرش چقدربی عاطفه حیف توکه زن اون شدی اون سرش گرمه تورانمیخاد .خونه مادرتی

😔 هی چی بگم 

حداقل طلاق نمیده 

از هیچ جا شانس نیاوردم

خدا این بدبختی رو نباید به منی بدد که نازکش ندارم و بدبختم

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
😔 هی چی بگم  حداقل طلاق نمیده  از هیچ جا شانس نیاوردم خدا این بدبختی رو نباید به منی ب ...

تانیمده دنبالت برنگرد‌.دوست داره ولی نمی تونه این کارشاترک کنه

هرکس امضای منامیخونه برای حاجت روایی من یه صلوات بفرسته ممنون میشم🌹این گلم تقدیم بهش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تانیمده دنبالت برنگرد‌.دوست داره ولی نمی تونه این کارشاترک کنه

😔

💩خورد 

دوسم نداره 

ولی از اینکه اینو اون تو سرش بزنن می‌ترسه 

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
ما فی الضمه  نه این غسل رو میگفت جنین رو بگیر دستت با هم غل کنین 🤔🤔

نه عزیزم اصلا همچین چیزی نیست

در اسلام ما همچین چیزی نداریم

خودتو به خاطرش ناراحت نکن

منم یه بارداری ایی داشتم که خودش سقط شد  و بعد از اتمان خونریزی غسل نفاس کردم 

بعد از سه ماه اقدام کردمو باردار شدم

الانم پسرم نزدیک دو ساله

😔 💩خورد  دوسم نداره  ولی از اینکه اینو اون تو سرش بزنن می‌ترسه

اگه دوست نداشت طلاقت میداد.پس دلیل طلاق ندادنش چیه؟

هرکس امضای منامیخونه برای حاجت روایی من یه صلوات بفرسته ممنون میشم🌹این گلم تقدیم بهش
نه عزیزم اصلا همچین چیزی نیست در اسلام ما همچین چیزی نداریم خودتو به خاطرش ناراحت نکن منم یه بارد ...

خدا برات نگهش داره 

ممنون

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
از مرجع تقلید پرسیدم گفت نفاس نداری  😔 چی بگم گفتم تا دیر نشده هر کاری از دستم میاد برای این ...

غسل نداره

 نفاس برای بعدزایمانه بعدخونریزی حیض انجام بده

خدایا شکرت ♥️♥️♥️
اگه دوست نداشت طلاقت میداد.پس دلیل طلاق ندادنش چیه؟

😐 چون حس تمکین داره می‌ترسه زن یکی دیگه. شم همین 

مثل کسی که یه ماشین خریده میفروشه اما چشمش دنبالشهراینم همین نظر رو به من داره

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم

چطور بهت گفتن حاملگی پوچ وقتی جنین کنارته. شاید قلبش تشکیل نشده بوده.  

خدایا اون چیزی رو برام بخواه که به صلاح منه. من بهت ایمان دارم. درسته بنده بدی برات بودم. درسته زمانایی که به اون چیزی که نرسیدم. ناشکری و کفر کردم. تو منو ببخش تو بخشنده‌ای پناهم باش که جز تو پناهی ندارم
مگ حاملگی پوچ جنین داره،فقط ی کیسشه بدون جنین،

دکتر اشتباه تشخیص داد و بچه ی من نابود شد 

حاملگی پوچ یعنی بچه ای نیس برا همین برا من قرص داد 

ولی من جنین سقط کردم 

و همش بخاطر یه دکتر احمق بود همین

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم

عزیزم منم ۷ماه پیش تو۷هفته سقط کردم وبارداریم پوچ بود

فقط کیسه رو دفع کردم واصلاجنینی وجودنداشت

وخودمم خود ب خود ب خونریزی افتادم

بعیدمیدونم بارداریت پوچ بوده باشه

انشاءالله ک ب حق این ماه عزیزوب حق ۵تن ب زودی دوباره بارداربشی ویه بارداری راحت داشته باشی وسلامت کوچولوت روبغلت بگیری

اگه دوس داشتی میشه عکس جنین روبزاری ببینم؟

افکارت روزیباکن زندگی به اندازه فکرهای توزیبامیشود❤
😐 چون حس تمکین داره می‌ترسه زن یکی دیگه. شم همین  مثل کسی که یه ماشین خریده میفروشه اما چشمش ...

نه اینطورنیست دوست داره نمیخادازدستت بده.اوناکه دوستشن نمیزارن بیادطرفت

هرکس امضای منامیخونه برای حاجت روایی من یه صلوات بفرسته ممنون میشم🌹این گلم تقدیم بهش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز