2777
2789
عنوان

غسل سقط

| مشاهده متن کامل بحث + 4159 بازدید | 116 پست

ببخشیداااا ولی منم بارداریم پوچ بوده یکسال و نیم پیش

قلب تشکیل نشد ۷ هفته افتادم خونریزی بستری شدم قرص دادن دفع شد

یه کف دست گوشت خونی بود چجوری میبردم زیر دوش غسلش میدادم🙄🙄🙄🙄

ساده گیر آوردن دارن چرت و پرت بت میگن

فقط خودت قبرستون نرو و تا ۴۰ روز از زیر درخت و سر جوب بدون بسم الله رد نشو

خدا جونم شکرت هزاران بار شکرت که نگاه لطفت رو بهم انداختی🙏خدایا شکرت ک بچم صحیح و سالمه🙏❤خدایا شکرت که صدامو شنیدی۰❤بالاخره منم ۳۰تیرماه ۱۴۰۱ تستم مثبت شد و ۳ هفته بعدش صدای قلب خوشگلش رو شنیدم😍❤مامان فدات بشه ❤🤰🤱خدا جونم صدامو بشنو نوکرتم چیز زیادی نمیخام که فقط ۳_۴ تا بچه خوشگل و صحیح و سالم😍😘🤰🤱🌹🌹 توجه..توجه.. به زودی در این مکان تیکر بارداری نصب میشود😍❤🤰🤰خدایا من دلم بچه میخااااااا🤗🤱🤰 بچه هم دلش منو میخاد🤱🤰🤗 پس بیزحمت خداجون منو بچمو زودتر بهم برسون مرسی عشقم...من سال۱۴۰۰ مامان میشم😍😍😍 سال دیگه اسفند ماه بچم۳ ماهشه😍😍😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تازه گفته بیا پیشم باید کورتاژ شی 😔

عزیزم باید از همون اول که فهمیدی بارداریت پوچه بیمارستان میرفتی برات  کورتاژ  میکردن دیگه این دردسرا هم برات پیش نمیومد

منم بچم ضربان نداشت  دکترم گفت خودم تو مطب سقط میکنم ۳میلیون بریز به حسابم من قبول نکردم رفتم بیمارستان دولتی یه هزار تومنم ازم نگرفتن هیچ با کلی احترامو مراقبت

بعضی از دکترا کلاه بردارن باید خودت عاقل باشی بدونی باید چکار کنی به خانواده شوهرتم مجبور نیستی همه چیو راست بگی هر چی گفتن بگو انجام دادم یا میدم بعد کار خودتو کن


  
ببخشیداااا ولی منم بارداریم پوچ بوده یکسال و نیم پیش قلب تشکیل نشد ۷ هفته افتادم خونریزی بستری شدم ...

بردمش قبرستون خاکش کردم

من ازم بچه کامل دفع شد با دو تا تیکه کامل که پیدا بود کیسمه و یه چیز دراز لوله مانند که مادرم گفت جفتشه

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
ببخشید استارتر خودت تو خونه سقط کردی  ؟؟؟ واینکه بچه رو دیدی؟؟؟؟  بهش دست زدی؟؟؟  ...


بله قرص رو دکتر گفت زنگ بزن فلانی برات قاچاقی بیاره 

بعد 6 تا قرص بود. و وقتی گذاشتم 10 دقیقه ای اثر کرد 

و اول تیکه های کیسه بیرون اومد و بعد بچه و بعدش جفت 

بله خودم با دستا خودم بچمو شستم و گذاشتم داخل پارچه و دفنش کردم 😔

خونه سقط کردم نتونستم برم بیمارستان 

دکتر آوردن بالا سرم داخل منزل سرم زد

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
عزیزم باید از همون اول که فهمیدی بارداریت پوچه بیمارستان میرفتی برات  کورتاژ  میکردن ...

😔 هی دیگهگذشت 

به دکتر گفتم کورتاژ بزن 

گفت نه تو دانششو نداری حرف نزن 

چون میگفتن دکتر از این بهتر نیس جای دیگه نرفتم

من رفتم یه دکتر دیگه عکس جنین رو نشون دادم گفتن بچه بوده 

هی 

نمیدونم حکمتش چی بود ندیدنش😔

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
اخی عزیزم.خودت دیدی بچتا

بله با دستا خودم شستم غسلش دادم زیر پارچه پیچیدم و خاکش کردم😔

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
بله با دستا خودم شستم غسلش دادم زیر پارچه پیچیدم و خاکش کردم😔

خیلی ناراحت شدم‌ برات خدابهت ارامش بده .وانشالله جاشاپرکنه برات.ازکجامیدونی دختربود

هرکس امضای منامیخونه برای حاجت روایی من یه صلوات بفرسته ممنون میشم🌹این گلم تقدیم بهش
خیلی ناراحت شدم‌ برات خدابهت ارامش بده .وانشالله جاشاپرکنه برات.ازکجامیدونی دختربود

ممنونم

ان شاء الله بهترینا هم برای شما

رها اسم هم دختره هم پسر 

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
ممنونم ان شاء الله بهترینا هم برای شما رها اسم هم دختره هم پسر 

منامیشناسی من کاربرتنهایی هستم .خواهش میکنم‌اهان انشالله که دوباره باردارمیشی ناراحت نباش گلم .شوهرت چیزی نگفت

هرکس امضای منامیخونه برای حاجت روایی من یه صلوات بفرسته ممنون میشم🌹این گلم تقدیم بهش
بردمش قبرستون خاکش کردم من ازم بچه کامل دفع شد با دو تا تیکه کامل که پیدا بود کیسمه و یه چیز دراز ل ...

واااای خداااا

من ۷ هفته افتادم خونریزی ۲۰ تا دکتر رفتم تا مطمئن شم پوچه

بارداری پوچ ک تا ۳ ماه نمیکشه

باری پوچ ک بچه کامل تشکیل نمیشه

خدااا لعنت کنه دکترت رو

خدا جونم شکرت هزاران بار شکرت که نگاه لطفت رو بهم انداختی🙏خدایا شکرت ک بچم صحیح و سالمه🙏❤خدایا شکرت که صدامو شنیدی۰❤بالاخره منم ۳۰تیرماه ۱۴۰۱ تستم مثبت شد و ۳ هفته بعدش صدای قلب خوشگلش رو شنیدم😍❤مامان فدات بشه ❤🤰🤱خدا جونم صدامو بشنو نوکرتم چیز زیادی نمیخام که فقط ۳_۴ تا بچه خوشگل و صحیح و سالم😍😘🤰🤱🌹🌹 توجه..توجه.. به زودی در این مکان تیکر بارداری نصب میشود😍❤🤰🤰خدایا من دلم بچه میخااااااا🤗🤱🤰 بچه هم دلش منو میخاد🤱🤰🤗 پس بیزحمت خداجون منو بچمو زودتر بهم برسون مرسی عشقم...من سال۱۴۰۰ مامان میشم😍😍😍 سال دیگه اسفند ماه بچم۳ ماهشه😍😍😍
منامیشناسی من کاربرتنهایی هستم .خواهش میکنم‌اهان انشالله که دوباره باردارمیشی ناراحت نباش گلم .شوهرت ...

😐 شوهرمو که هنوز ندیدم

اصلا نگفت برم پیش زنم گناه داره حتی با خودش فکر نکرد بگه زنم هم از لحاظ روحی صدمه دیده هم جسمی پیشش باشم 

اصلا با گاو یکیه

خیلی بی احساس


برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
😐 شوهرمو که هنوز ندیدم اصلا نگفت برم پیش زنم گناه داره حتی با خودش فکر نکرد بگه زنم هم از لحاظ روح ...

بدت نیادولی خاک توسرش چقدربی عاطفه حیف توکه زن اون شدی اون سرش گرمه تورانمیخاد .خونه مادرتی

هرکس امضای منامیخونه برای حاجت روایی من یه صلوات بفرسته ممنون میشم🌹این گلم تقدیم بهش
واااای خداااا من ۷ هفته افتادم خونریزی ۲۰ تا دکتر رفتم تا مطمئن شم پوچه بارداری پوچ ک تا ۳ ماه نمی ...

😔 هی چی بگم

همه میگفتن خانوم تاج السادات علامه بهترین دکتر داخل اصفهانه

اما برا من فقط بدبختی داشت خدا ازش نگذره

من عکس بچمو نشون دکتر دادم گفت جنین کامل بوده 😔

چی بگم 

فقط بچه من رفت

😔جای اون الان امن تر از جایه منه🥺

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز