2789
عنوان

تجربیا بیان

89 بازدید | 6 پست

کیا تجربی خوندن؟چطوره؟

راهنماییم کنید لطفا🙏

موسیقی دردیم و سزاوار سکوتیم          وقتـے ارزش زیادۍ قائل بشـے براۍِ کسۍ که لیاقتش‌و نداره ضربه اۍ میخورۍ که انتظارش‌وندارۍ !                                    من همونیم که اگه بغلش کنـے محکم‌تر بغلت می‌کنه 

من

بستگی به علاقه و هدفت داره 

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !

منظورم رشته ی تجربی

موسیقی دردیم و سزاوار سکوتیم          وقتـے ارزش زیادۍ قائل بشـے براۍِ کسۍ که لیاقتش‌و نداره ضربه اۍ میخورۍ که انتظارش‌وندارۍ !                                    من همونیم که اگه بغلش کنـے محکم‌تر بغلت می‌کنه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من بستگی به علاقه و هدفت داره 

خیلی دوست دارم و خیلی هم درسم خوبه

به همین خاطر،شک دارم ریاضی بخونم یا نه

همه بهم گفتن برو تیزهوشان ولی مامانم نمیزاره

خواهرم هم میگه وکالت بخون 

گیج شدم اصلا

موسیقی دردیم و سزاوار سکوتیم          وقتـے ارزش زیادۍ قائل بشـے براۍِ کسۍ که لیاقتش‌و نداره ضربه اۍ میخورۍ که انتظارش‌وندارۍ !                                    من همونیم که اگه بغلش کنـے محکم‌تر بغلت می‌کنه 
خیلی دوست دارم و خیلی هم درسم خوبه به همین خاطر،شک دارم ریاضی بخونم یا نه همه بهم گفتن برو تیزهوشا ...

اگه خودت دوس داری و درسایی مثل زیست و شیمی و ... خوشت میاد پس برو

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !
اگه خودت دوس داری و درسایی مثل زیست و شیمی و ... خوشت میاد پس برو

ممنون بابت نظرت🙏🌷

موسیقی دردیم و سزاوار سکوتیم          وقتـے ارزش زیادۍ قائل بشـے براۍِ کسۍ که لیاقتش‌و نداره ضربه اۍ میخورۍ که انتظارش‌وندارۍ !                                    من همونیم که اگه بغلش کنـے محکم‌تر بغلت می‌کنه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792