2777
2789
عنوان

چکارش کنم

128 بازدید | 8 پست

الوئه ورا رو گذاشتم تو فریزر..یخ زده الان

اگ درش بیارم اب شه و بزنم خراب میشه فک کنم تااب شه یجوری میشه انگار😭

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊
تا به حال خوردیش من خوردم طعم تلخی داره یکم 

نه😂

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام ن فک‌نمیکنم خراب بشه  امردز گذاشتی؟؟

سلام عزیزم

ن امروز ن

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊
بخور پس  ولی کاش فریز نمیکردی

اه بدم میاد😂

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز