2737
2734

دوستان من چندسالی یه حاجتی دارم .میشه برام دعا کنید به زودی حاجتروا بشم.منم برای شما ۱۰۰ذکر الله صمد،۱۰۰یا فتاح،دعای قدح،زیارت عاشورا میخونم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حاجت رواشی عزیزم اسمم فاطمس دعاکن عشقم هرچه زودتر بیاد خاستگاریم و بدون مخالفتی بهم برسیم و خوشبخت شیم

باافتخار دانشجوی روانشناسی ام و کلی ذوق دارم واسش😍شمام دعاکنین به جاهای خوبی برسم
2731

التماس دعا عزیز

پروردگارا، همسری مهربان و بچه‌آور و شکرگزار و باغیرت به من عطا کن که اگر به او نیکی کردم شکرگزار باشد، و اگر به او بدی کردم مرا ببخشد، و اگر یاد خدا کردم مرا یاری کند، و اگر خدا را فراموش کردم مرا به یاد خدا بیندازد، و اگر از نزد او خارج شدم (اسرار و اموال و آبروی مرا) حفظ کند، و اگر بر او وارد شدم مرا خوشحال سازد، و اگر او را به کاری امر کردم مرا اطاعت کند، و اگر بر علیه او قسم خوردم (که او کاری را انجام دهد) او (آن کار را انجام داده) و مرا از آن قسم بریء­الذمّه ­کند، و اگر بر او غضب کردم مرا راضی سازد. ای پروردگار صاحب جلال و اکرام، چنین همسری را به من ببخش! پس به درستی که من او را از تو خواسته ‌ام و به من نمی‌رسد مگر آن چیزی که تو منت می‌گذاری و عطا می‌کنی.
2740

الهی بحق مولاعلی حاجت روابشی برات صلوات فرستادم

برای سلامتی همسرم و برای بارداربشم دعاکنی..ممنونم عزیز

خدایا به امیدی تو...برای ظهورامام زمان لطفا یه صلوات بفرستید.خدایاشکرررر بابت داده و نداده هایت شکر.عشقم همسرمهِ خدایا سکان زندگیمو به دستهای تومیسپارم.خدایا بهم فرزندان سالم و صالح بده فرزندانی ک شایسته بندگی تورو داشته باشن.من یه مادر منتظر هستم برام دعاکنید خدابهم نی نی های سالم بده الهی آمین.

حاجتت روا برلت صلوات فرستادم.لطفا دعا کن تو راهیم سالم و کامل دنیا بیاد و روزیشو بیاره باخودش پای پسرمم خوب شه

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز