2777
2789
عنوان

حس بدی دارم😭😭

134 بازدید | 15 پست

سلام دوستان، من با آقایی ۲ ساله نامزد هستم، ایشون از صبح تا ۷ شب سر کاره، بش میگم چرا نیستی چرا پیدات نیس، میگه درگیر کارامم، میگم حتی ۱ دیقه هم وقت زنگ زدن نداری؟؟!! درسته سرش شلوغه خیلی ولی به نظرم هر آدمی میتونه یه دیقه رو زنگ بزنه، مثلا تو ظهر یه بار پیام میده در چه حالی، بعدشم که میرسه خونه چندتا پی ام میده آخر شبم یه زنگ میزنه حدود ۲۰ دیقه اینطورا میحرفیم بعد میگه دارم میمیرم از خستگی میره میخوابه،۲، ۳ بار در هفته هم‌ همو میبینیم، اینم بگم که اون اولا خیلی ارتباطاتش باهام بیشتر بود. لطفا راهنمایی کنین چه رفتاری کنم؟؟ خیلی نبودنشو حس میکنم، ایراد از منه یا اون آقا؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۰دقیقه حرف میزنین 

چ خبرهههه

  اقا با من دعوا نکنین روحیم حساسه میزنم دهن مهنتونو آسفالت میکنم…    گفت:بمــان•گفتم:برای ماندنم دلیلی بیاور،،،،،،،،گفت:برنج خیسوندم                                    یه نگاه به خودت یه نگاه ب طرز فکرت بنداز..                                                  این دلیل اینجا وایستادنت❗️❗️❗️    
خیلی پیگیرش میشدم، ولی دیگه حس میکنم دارم خودمو کوچیک میکنم

خب پس 

مشکل از اونع 

ظاهرا با کارش ازدواج کردع

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

دقیقا کارش رو به همه چییییز ترجیح میده، نمیدونم بی محلی کنم جواب میده یا نه؟

درست مثل خودش بشو ببین حس میکنع

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

تجربه ثابت کرده مرد مثل سایه میمونه بری سمتش ازت دور میشه ازش دور شی بهت نزدیک میشه ،لطفا مهیا نباش اینقدر قرار نیست هر وقت اون زنگ بزنه در دست رس باشی،یا هر وقت اون حوصله و وقت داشته باشه شمام تحت امر باشی ،اشتباه در رفتار خود شماست دوست عزیز.

نه بی محلی نکن. باهاش حرف بزن حضوری.بگو چون قبلا عادت کردم الان برام سختمه  

باهاش خیلی در این مورد حرف زدم، میگه من شرایطم همینه کارم برام مهمه، ببین میتونی تحمل کنی یا نه، این حسه بیخیالیش که پیگیرم نیس خیلی آزارم میده

تجربه ثابت کرده مرد مثل سایه میمونه بری سمتش ازت دور میشه ازش دور شی بهت نزدیک میشه ،لطفا مهیا نباش ...

اوایل رابطه من ازش دوری میکردم انقد سمتم بود که گاهی من خسته شدم، ولی الان که به شدت وابسته شدم اون عین خیالش نیس و‌دارم عذاب میکشم

باهاش خیلی در این مورد حرف زدم، میگه من شرایطم همینه کارم برام مهمه، ببین میتونی تحمل کنی یا نه، این ...

پس بهتره جدی تر به زندگیت فکر کنی.

اگ اینجوره بهتره یه مدت کلا سمتش نری ن پیامی ن حضوری ن تلفنی

خدایا مارو به نفسمون واگذار نکن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز