2777
2789

کرونا از زمین ریشه کن شد چ خوب میشد چقدر آرزوی این خبر رو دارم لعنت به کرونا لعنت به کرونا لعنت به کرونا

غصه اگر هست  بگو تا باشد.معنی  خوشبختی  بودن اندوه است ،این همه غصه و غم، این همه شادی و شور ،چه بخواهی و چه نه ، میوه یک باغند .همه را باهم و با عشق بچین . ولی از یاد مبر ،پشت هر کوه بلند سبزه زاری است پر از یاد خدا و در آن باز کسی میخواند : که خدا هست ،تا خدا هست دگر غصه چرااا؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخ که دلم تنگ شده واسه یک ساعت بدون کرونا

  لینک اقدامی های اردیبهشت ۱۴۰۰😍😍😍میریم برا اقدام(اردیبهشت)👪من این ماه مامان میشم وبهترین کادوی تولدم رو از خدا هدیه میگیرم (خرداد)👶تولدم هم گذشت وبی بی منفی شد(تیر)😔یک مرداد هم برای بار سوم کرونا گرفتم و الان تصمیم گرفتم تا زمانی که واکسن کرونا نزدم اقدام رو کنسل کنم(مرداد)😷واکسیناسیون داره سرعت میگیره انشاءالله که نوبت من و همسرم میشه(شهریور) 💉دوز اول سینوفارم رو تزریق کردیم(۱مهر)🚫آخر مهر نوبت دوم واکسنم بود که مشکوک بودم و نزدم😓جان مادر امروز یه نفر بهم گفت خدا به دلی که دریا باشه کشتی میده💔وقتشه که بیایی(۲آبان)💔امروز بی بی چکم یه هاله ضعیف انداخت خدایا واقعی باشه تا تولد همسرم سوپرایزش کنم،ساعت هشت شب بی بی چک زدم مثبت شد(۱۰آبان)😍امروز آزمایشم مثبت شد(۱۳آبان)👪الان سونو ان تی بودم چهره ی قشنگتو دیدم دردونه ی مامان(۱۳دی)👶عزیزدلم امروز دل نگرانت بودم رفتم سونو از حالت باخبربشم ولی گفتن خطر سقط هست گفتن دخملی قربونت بشم مطمئنم سالم میایی بغلم👧(۱۳بهمن)🎀امروز رفتم سونو وزنت کم بود اما من میدونم تو مثل همیشه دختر قوی هستی وکمتر از یکماه دیگه میای بغلمون(۱۲خرداد)😘دخترم قدم سرچشمامون گذاشت🎊(۱۴تیر) https://www.ninisite.com/discussion/topic/6147989/اقدامی-های-اردیبهشت۱۴۰۰

کل جهان پاک بشه ایران نمیشه

منبع درآمده 

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم🌺موجیم که آسودگی ما عدم ماست🌺ما نسل به نسل درپناهت هستیم یاحسین❤فَفَرِج عَنّا بِحَقِّهِم فَرَجَاً عاجِلاً قَریبا🌺یاصاحب الزمان ادرکنی ولا تهلکنی 🌺

معجزه وقتیه ک ۸۵ میلیون ایرانی واکسن بزنن 

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

کل جهان پاک بشه ایران نمیشه منبع درآمده 

هزار تا لایک باید بشه حرفت

دعای نی نی سایتی زود قبول میشه....خوندی ی دعایی برای شفای پدرم بکن .گرفتار سرطان هست.خدایا سلامتی پدرمو بهش ببخش ..الهی آمین 

زرت#  

امیدوارم نشونه ای باشه برای دختری که خستست از اسیب های سهوی و عمدی دیگران علیه خودش.هی تو قویتر از چیزی هستی که فکر میکنی 👈                                           ‌‌‌‌‌‌‌‌                    دوست ریشه دار من،چقد مایلی به سبز ماندن و ریشه دواندن؟🌱
من فکر میکنم فعلا دوران خوشمونه...

منم همین تصورو دارم 

بدبختیا تازه بعد از ریشه کن شدنه این بیماریه به نظرم 

امیدوارم نشونه ای باشه برای دختری که خستست از اسیب های سهوی و عمدی دیگران علیه خودش.هی تو قویتر از چیزی هستی که فکر میکنی 👈                                           ‌‌‌‌‌‌‌‌                    دوست ریشه دار من،چقد مایلی به سبز ماندن و ریشه دواندن؟🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز