2789
عنوان

سل فری

69 بازدید | 4 پست

سلام. خانوما یه سوال دارم ازتون. چرا بعضی خانومای باردار باید برن سل فری؟ دکترشون احتمال میده مشکلی داشته باشن؟ آخه بعضی هارو نمیفرستن

‌‌‌"خاکستر می‌گوید آتش را میتوانم ببخشم ولی تبر را هرگز" 

غربالشون ریسک میده 

استارتر در مورد مشکلش با همسرش میگه بعد خیلی ها میگن بی محلی کن خواهررر😐 خیلی دوست دارم در جواب اینا این جمله معروف و بگم : ای که عزرائیل بهت محل بذااااره خواااهر 😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو ازمایش غربالگریشون احتمال سندروم یا یه بیماری رو میدن و مجبورن برن سلفری بدن ک مشخص بشه سالمه یا ن

برای حل مشکل شوهرم یه صلوات مهمونمون کنید 💚خدایا سپاسگزارم بابت لطف بیکرانی ک در حق ما میکنی❤خدایا هر روز درهای سلامتی،عشق،امید،نور،برکت،ثروت و فراوانی را به روی ما بگشا❤❤الهی امین❤❤

من که کلی با دکترم دعوا کردم 

۳۴ سالمه و آی وی اف کردم 

اصلا برا من غربالگری ننوشت کلا نوشت سل فری

من با چندتا دکتر دیگه مشورت کردم گفتن بستگی به آزمایش غربالگریت داره . منم با خواست خودم غربالگری دادم و خداروشکر مشکلی نداشت گفت همچی خوبه 

فقط الکی منو میخواست بفرسته سل فری 

ولی بعضیها که غربالگریشون مشکل داشته باشه میفرستن سل فری یا آمینوسنتز

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز