2777
2789

من روزی یدونه قرص دمیترون میخوردم خوب میشدم

خدایا شکرت تاریخ 99/11/20بی بی چکم مثبت شد😍خدا جون همونجوری که توی دلم گذاشتی به سلامت توی بغلم بذار🙏برای سلامتی بچم صلوات بفرستید❤️خدایا هرکی آرزو مادر شدن داره قسمتش کن. خدایا شکرت الان دقیقا 9هفته و 5 روزمه در تاریخ 99/12/25صدا قلبشو شنیدم(انشاالله زودی بیای بغلم😘)انشاالله قسمت همه منتظرها. تاریخ 1400/1/10غربالگری اول انجام دادم خدارو شکر همه چیز خوب بود الان دقیقا طبق سونو 12هفته 4روزم هست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ضرر نداره برای نی نی ؟

نه. برای تهوع دکتر یا ب6 میده یا دمیترون. 

من خیلی تهوع داشتم زنگ زدم به دکترم گفتم نمیتونم یجا واستم همش توی دستشویی ام گفت دمیترون بخر بخور. اون موقع 8هفته بودم.3ماهم تموم شد تهوعم کم شد الان دیگه ندارم

خدایا شکرت تاریخ 99/11/20بی بی چکم مثبت شد😍خدا جون همونجوری که توی دلم گذاشتی به سلامت توی بغلم بذار🙏برای سلامتی بچم صلوات بفرستید❤️خدایا هرکی آرزو مادر شدن داره قسمتش کن. خدایا شکرت الان دقیقا 9هفته و 5 روزمه در تاریخ 99/12/25صدا قلبشو شنیدم(انشاالله زودی بیای بغلم😘)انشاالله قسمت همه منتظرها. تاریخ 1400/1/10غربالگری اول انجام دادم خدارو شکر همه چیز خوب بود الان دقیقا طبق سونو 12هفته 4روزم هست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز