2777
2789
عنوان

چطور ی چت کنم؟

122 بازدید | 10 پست

به نطرتون چطوری باید چت کرد که اعتماد طرف مقابلو جلب کرد؟

چه جزییاتی رو تو چت رعایت کنم؟
چه  کلماتی به کار ببرم؟

یه جوری که بهم اعتماد کنه و یکم خوشش بیاد

(قضیه عشق و رل و اینا نیس)

میشه ی صلوات برا رسیدن ب حاجتم بفرستین مهربونا   ک با عشقم ب خوبی و خوشی بریم سر خونه زندگیمون  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس قضیه چیه؟    

میخام بهم اعتماد کنه که بتونم بهش کمک کنم(یه مشکلاتی داره)

منتها بدبینی و عدم اعتماد داره


میشه ی صلوات برا رسیدن ب حاجتم بفرستین مهربونا   ک با عشقم ب خوبی و خوشی بریم سر خونه زندگیمون  

ادب خیلی مهمه اینکه ی شوخی‌ عی نکنی ک بعدش بخوای قانعش کنی شوخی بوده خط قرمزای طرفو رعایت کنی اگه سوالی پرسید دروغ نگی ک بعدا ضایع شی جلوش غیبت نکنی و تا ی مدت در مورد چیزای شخصیت باهاش حرف نزنی وقتی دردو دل میکنه ترحم نکنی یا هی نگی الهی بمیرم فلان شم ک طرف فک کنه بدبخت بیچارس و در کل خودت باشی ولی با رفتار اصلاح شده

میخام بهم اعتماد کنه که بتونم بهش کمک کنم(یه مشکلاتی داره) منتها بدبینی و عدم اعتماد داره

یه کاری کن که بدونه رازداری مثلا یکی ازرازاتوبهش بگو که زیادم اگه فاش شدبرات مهم نباشه ولی این طوری بهت اعتمادمیکنه 

❤️ ممنونتم خدا❤️❤️خدایا شکرت ❤️ درخواست دوستی نمیپذیرم 
ادب خیلی مهمه اینکه ی شوخی‌ عی نکنی ک بعدش بخوای قانعش کنی شوخی بوده خط قرمزای طرفو رعایت کنی اگه سو ...

هیچکدوم از این خالاقایی که گفتی ندارم خداروشکر

فقط وقتی باهام دردودل میکنه خوب باید یجوری همدردی کنم ولی نمیدونم چجوری

یعنی چجوری که نه ترحم بشه نه اینکه فک کنه برام مهم نیست و بی احساسم

میشه ی صلوات برا رسیدن ب حاجتم بفرستین مهربونا   ک با عشقم ب خوبی و خوشی بریم سر خونه زندگیمون  
هیچکدوم از این خالاقایی که گفتی ندارم خداروشکر فقط وقتی باهام دردودل میکنه خوب باید یجوری همدردی کن ...

خب ببین بستگی داره بعضیا دردو دل میکنن ک توجه کنی بعضیا میخوان اروم شن و بعضیا راه حل میخوان 

برای حالت اول مهربون برخورد کنو امیدواری بده ک تو کار درستو کردی ولی بدشانسی اوردی یا فلانی اگه این کارو کرد حتما تو شرایط بدی بوده تو ببخش ک خودت اروم شی فلان کارت خیلی خوب بوده و ‌...


برای دومی بیشتر سکوت کن و وسطاش نشون بده ک بهش توجه میکنی همش خب خب نکن ک بیشتر اعصابش بهم بریزه خودتو مشتاق نشون بده اخرشم بزن ب بیخیالی از بحث دورش کنو شرایطای مشابهی ک دیدیو بهش بگو


برای سومی منطقی برخورد کنو خودتو تو شرایط اون قرار بده لازمم نیس از اون حمایت کنی اگ کارش اشتباه بود بگو کار فلانی اشتباه بودا ولی فلان کار توعم درست نبوده 

خب ببین بستگی داره بعضیا دردو دل میکنن ک توجه کنی بعضیا میخوان اروم شن و بعضیا راه حل میخوان  ...

مرسی واقعا،ممنونم ازتون  

میشه ی صلوات برا رسیدن ب حاجتم بفرستین مهربونا   ک با عشقم ب خوبی و خوشی بریم سر خونه زندگیمون  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز