2777
2789

من دو سه ماه خوردم،خداروشکر به کمک ورزش و فعالیت گروهی قطع کردمش اگه میتونی نخور ضرر داره

برای سلامتی تودلیم به صلوات مهمونم بکن خیرببینی❤خدایا بحق فاطمه زهرا نی نیمو سلامت بزار تو بغلم💕دخترقشنگم بیصبرانه منتظرم روی ماهتو ببوسم💕اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من میخورم شنگول میشم 

حوصلم میاد سرجاش چیزی زو مخم نمیره

 ای دختر صحرا نیلوفر 🌾میشه برای رسیدن به آرزوهام و حل شدن مشکلاتم برام دعا کنید🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻    دنیا دیگه مثل من نداره🐚🌺                                 Sahra          🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
من دو سه ماه خوردم،خداروشکر به کمک ورزش و فعالیت گروهی قطع کردمش اگه میتونی نخور ضرر داره

من دوباره پانیکم برگشته....میخوام برم دکتر...احتمالا دوباره بهم دارو بده چون پانیک واقعااااا اذیت کننده هست 

من دوباره پانیکم برگشته....میخوام برم دکتر...احتمالا دوباره بهم دارو بده چون پانیک واقعااااا اذیت کن ...

منم داشتم،یهو بدنم عرق میکرد سرخ میشدم تپش قلب میگرفتم،من بعد ۴سال سروکله زدن فهمیدم درمان بیماری های روحی بالا بردن روحیه هست فقط ورزش بکن یا برقص تو خونه شاد باشو انرژی بده به خودت

برای سلامتی تودلیم به صلوات مهمونم بکن خیرببینی❤خدایا بحق فاطمه زهرا نی نیمو سلامت بزار تو بغلم💕دخترقشنگم بیصبرانه منتظرم روی ماهتو ببوسم💕اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ💕
منم داشتم،یهو بدنم عرق میکرد سرخ میشدم تپش قلب میگرفتم،من بعد ۴سال سروکله زدن فهمیدم درمان بیماری ها ...

درست میگین ولی این تپش قلب و نفس تنگی نمیزاره فعالیت داشته باشم....وگرنه استرس و اضطراب ندارم

عوارض شدید داره بهتره استفاده نکنی روان درمانی کنی اگرم قرص احتیاج داری کم عوارض ترینشان مصرف کن که بنظر من فلوکسیتین ۱۰ هست 

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

منم الان ده روزه میخورم برای اضطراب و افسردگی...فعلا تاثیری ندیدم

اگر از كسی متنفری،                                                از قسمتی از خودت در او متنفری؛                         چيزی كه از ما نيست نمی تواند افكار ما را آشفته كند ..
درست میگین ولی این تپش قلب و نفس تنگی نمیزاره فعالیت داشته باشم....وگرنه استرس و اضطراب ندارم

بری ورزشو باشگاه کمتر میشه علائمت به مرور،الان باشگاها ممکنه بسته باشه تو خونه شروع بکن روزی یک ساعت حلقه بزن برقص

برای سلامتی تودلیم به صلوات مهمونم بکن خیرببینی❤خدایا بحق فاطمه زهرا نی نیمو سلامت بزار تو بغلم💕دخترقشنگم بیصبرانه منتظرم روی ماهتو ببوسم💕اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  10 ساعت پیش