2777
2789
عنوان

تزریق چربی

| مشاهده متن کامل بحث + 9239 بازدید | 37 پست
بله با دکتر سهرابی انجام دادم کلینیک شیان. اخلاقشون بد نبود بار اول که پولشو میگیرن خیلی خوبن اما دف ...

سلام عزیزم از کار دکتر سهرابی راضی بودی؟ترمیم اول چقدرش برات موند؟زاویه سازی فکت برات موند؟خیلی نگرانم من ۵ روزه تزریق کردم زاویه فکم تو ذوق میزنه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خواهش میکنم. ببینید اوایل که من صورتمو زدم بعد اینکه ورمش خوابید خیلی راضی بود اما الان که ۳ ماه گذش ...

شما چند سی سی زدید کدو قسمت ها رو زدید جسارتا قو دو وزن تون چقدر بود چرا واسه من چربی نمی ره دارم دیونه میشم ۶ ماه گذشت برام جای سوال چقدر تزریق کردن که بعد از اینکه ۴۰ درصدش مونده همچنان دوباره رفتین ترمیم

خواهش میکنم. ببینید اوایل که من صورتمو زدم بعد اینکه ورمش خوابید خیلی راضی بود اما الان که ۳ ماه گذش ...

چند سی سی زدن من ۱۵ سی سی تو گونه م زده ۵ سی سی زاویه فک ۶ ماه گدشت کجاست که بره

چند سی سی زدن من ۱۵ سی سی تو گونه م زده ۵ سی سی زاویه فک ۶ ماه گدشت کجاست که بره

عزیزم دکتری که برا تزریق چربی رفتین اسمش چیه ؟ میشه بگین لطفا خواهش میکنم 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

سلام بله در خدمتم 

عزیزم الان برا شما چتد درصدش مونده و اینکه بعد یکی دوسال براتون مونده یا نه

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

عزیزم الان برا شما چتد درصدش مونده و اینکه بعد یکی دوسال براتون مونده یا نه

سلام عزیزم 

بله واسه من کاملا مونده خودمم یه ۴ کیلویی چاق شدم تازه بیشتر هم شده🌝 در مجموع واسه من مونده و از زدنش کاملا راضی هستم

سلام عزیزم  بله واسه من کاملا مونده خودمم یه ۴ کیلویی چاق شدم تازه بیشتر هم شده🌝 در مجموع واس ...

اسم دکترتون میگن گلوله نشده برا شما ؟ و اینکه قبلش زیاد چاق لاعر میکردین یا وزنتون ثابت بود و طبع بدنتون چیه 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

سلام عزیزم  بله واسه من کاملا مونده خودمم یه ۴ کیلویی چاق شدم تازه بیشتر هم شده🌝 در مجموع واس ...

اهان گفتین سهرابی 😂 میشه عکستون بببینم اگه قبل بعدم داشته باشین بهتر لطفاا

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

سلام عزیزم  بله واسه من کاملا مونده خودمم یه ۴ کیلویی چاق شدم تازه بیشتر هم شده🌝 در مجموع واس ...

الان میدونید هزینه ها دکتر سهرابی چقدره برا تمدید رفتین یا فقط ۱ بار زدین

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

الان میدونید هزینه ها دکتر سهرابی چقدره برا تمدید رفتین یا فقط ۱ بار زدین

نه نمی‌دونم هزینه ش چقدره راستش. من هر چقدر قبلاً چاق میشدم صورتم همون جوری لاغر بود چون همش استخوان و پوست بود😁 اما الان تا چاق میشم صورتمم چاق میشه. 

نه نمی‌دونم هزینه ش چقدره راستش. من هر چقدر قبلاً چاق میشدم صورتم همون جوری لاغر بود چون همش استخوان ...

واقعا خیر ببینی چند ساله الان قبلا چقدر دادی راستی گفتی چند درصد مونده ۱ بار تزریق کردی یا دو بار با سرنگ کوچیک تزریق کرد یا بزرگ و اینکه چن سی سی زدین 

۲۰ سوالی رسما ولی تحمل کنید لطفا جواب بدین ببخشید 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

۱۴۰۰ فکر کنم ۵ تومن دادم با هزینه های جانبی ۶ تومن شد. من دو بار. یکبار دیگه وقت گرفتم برم بزنم برام نزد گفت صورتت خوبه خرابش می‌کنی واقعا هم خوب شد نزدم دیگه خیلی تپل میشد الان طبیعیه.سرنگ معمولی بود تزریقش واقعا درد داشت و اذیت شدم دروغ چرا 😢 ولی خب الان فکر میکنم میبینم واسه منی که صورتم خیلی لاغر و بدون حالت بود ارزش داشت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز