2777
2789
عنوان

عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 1314 بازدید | 131 پست
بچه هاااا عکس کراشم میزارم بگین چند سالشه؟باشه😂😂

بزا

مدلینگ باشگاه هستم پس تا جایی که بتونم به سوال هاتون جواب میدم😃👀.لینک پیام ناشناس دوست داشتی یه یادگاری از خودت برام بزار   https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=6397084&slug=%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%AE%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%87&postId=188953232.. واسه تمام کسای ک نیاز مند دعا هستن صلوات میفرستم 😊⁦❤️⁩  .                                 خانمای سایت  همه جای خواهرای  نداشتم هستن جز ی عده ک انگار زندگی خیلی بهشون فشار آورده و خشن و تند رفتار میکنن😊😉 .                                                                                                                         

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ماهی دو س بار میبینمش☹️

۲۳تا۲۵

مدلینگ باشگاه هستم پس تا جایی که بتونم به سوال هاتون جواب میدم😃👀.لینک پیام ناشناس دوست داشتی یه یادگاری از خودت برام بزار   https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=6397084&slug=%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%AE%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%87&postId=188953232.. واسه تمام کسای ک نیاز مند دعا هستن صلوات میفرستم 😊⁦❤️⁩  .                                 خانمای سایت  همه جای خواهرای  نداشتم هستن جز ی عده ک انگار زندگی خیلی بهشون فشار آورده و خشن و تند رفتار میکنن😊😉 .                                                                                                                         
ماهی دو س بار میبینمش☹️

جای برادر.چه جذابه😳

فکرکنم اووم ۱۹؟

سلام tranquility_آرامش .دلم برات تنگ شده.چراکاربریتولغوکردی😔💔tranquility_آرامش          دوست خوبی بودی ببخشبدکه قدرندونستم💔
۲۳ تا ۲۵

😐🚬نگا کامنت پایینی کن

مدلینگ باشگاه هستم پس تا جایی که بتونم به سوال هاتون جواب میدم😃👀.لینک پیام ناشناس دوست داشتی یه یادگاری از خودت برام بزار   https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=6397084&slug=%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%AE%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%87&postId=188953232.. واسه تمام کسای ک نیاز مند دعا هستن صلوات میفرستم 😊⁦❤️⁩  .                                 خانمای سایت  همه جای خواهرای  نداشتم هستن جز ی عده ک انگار زندگی خیلی بهشون فشار آورده و خشن و تند رفتار میکنن😊😉 .                                                                                                                         
ماهی دو س بار میبینمش☹️

25 تا 35

تو مرا آزردی!...که خودم کوچ کنم از شهرت!تو خیالت راحت !میروم از قلبت!میشوم دورترین خاطره در شبهایت!تو به من میخندی !و به خود میگویی ، باز می آید و میسوزد از این عشق ولی...برنمی گردم ، نه !میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد ...عشق زیباست و حرمت دارد ... " تمامِ دلتنگى هايم را برايش نوشته ام؛خط به خط...روز به روز...ساعت به ساعت...اما ميترسم!ميترسم از اينكه بخواند و با پوزخندى از كنارش رد شود!ميترسم از اينكه بخواند و با يك "مرسى" گفتن،تمامِ تصوراتم را خراب كند!ميترسم از اينكه يك نفر قبل از من،تمامِ اينها را برايش گفته باشد!شجاعتم تا همين حد بود؛"برايش نوشتن"من جراتِ ارسالش را ندارم! یه صلوات برای آرامش دلم😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز