2777
2789
عنوان

قرص لاغری

| مشاهده متن کامل بحث + 281 بازدید | 26 پست
من ۵۷ کیلو بشم دیگه رو ابرام😍

منم☹️

همینجوریش یه شهر بام بَده..تو سمت من باش عذابم نده💔🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶      یکروز بالاخره آخرین کسی که تو رو میشناسه میمیره! و خاطرت برای همیشه فراموش میشه....! پس از زندگیت لذت ببر❣️
با قرص که فقط نمیشه ولی من دکتر تغذیه رفتم بهم برنامه غذایی و قرص داد و نیاز نیست ورزش کنم... قرص ها ...

منم رفتم ولی  قرصایی  که کنار برنامه غذایی داده بود ویتامین بودن تاثیری رو لاغری نداشتن مثلا نمیذاشت تو دوران رژیم پوستت خراب شه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چای سبز میگن برا لاغری خوبه من میخوام بخرم به  نظر شما تاثیر داره؟

همینجوریش یه شهر بام بَده..تو سمت من باش عذابم نده💔🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶      یکروز بالاخره آخرین کسی که تو رو میشناسه میمیره! و خاطرت برای همیشه فراموش میشه....! پس از زندگیت لذت ببر❣️
دکتر رفتین؟ شاید پرکاری تیروئید دارین

فک نکنم الان مامانم ۳۹ سالشه ۶۰ کیلویه ن شکم و ن پهلو داره کلا ب مامانم رفتم الان ک نامزدیم ولی شاید ازدواج کنم درست بشه 😄

‏هیچ وقت توی ذهنتون باکسی جلوجلوپیش نرید.🚯 معلم زبان انگلیسی هستم سوالی بود میتونید بپرسید🫶🌱😍

من تا چند وقت پیش بی نهاااایتتتتت لاغر بودم الان توی چند ماه یهو

 مث چی وزنم زیاد شد ،۵،۶، کیلوو! منی که ۱۰ سال یه بار ۲ گرم اضافه ميکردم 😂 

هنوز لاغراندام ولی خودم احساس میکنم خیلی چاق شدم 

برا همین هیچ فایده ای نداره یه روز یهووویی چاق میشی☹😂

فک نکنم الان مامانم ۳۹ سالشه ۶۰ کیلویه ن شکم و ن پهلو داره کلا ب مامانم رفتم الان ک نامزدیم ولی شاید ...

آره معمولا دخترا بعد عروسی تپل میشم نمیدونم چرا😂

سی گل کسی استفاده کرده من 4کیلو نهایت استفاده کنم خوب میشم...من جدید گشنم نمیشه وی یحس گول خوردن دارم نصفه شب یا در طول روز الکی غذا میخورم نمیدونم عصبیه یا ن اخه فک میکنم بصورت عادت داره میشه خودمم شاغلم میترسم بیشتر چاق بشم من زود افسرده میشم انگار دنیا رو سرم خراب میشه کسی بگه چاق شدی بااینکه این 4 کیلو هم بخاطر اینکه حس میکنم یکم شکم دراوردم میخوام لاغرشم همه میگن خوبی ولی خودم راضی نیستم لطفا قرص گیاهی خوب هرکی تجربه داره بگه من اشتهام داره قطاری میشه  

من تا چند وقت پیش بی نهاااایتتتتت لاغر بودم الان توی چند ماه یهو  مث چی وزنم زیاد شد ،۵،۶، کیل ...

چجوری اخه 🥺🥺

‏هیچ وقت توی ذهنتون باکسی جلوجلوپیش نرید.🚯 معلم زبان انگلیسی هستم سوالی بود میتونید بپرسید🫶🌱😍

خواهر شوهر من چند وقته معدش درد میکنه درست نمیتونه غذا بخوره یعنی خیلی کم میخوره الانم که خوب شده بازم عادت کرده کم غذا میخوره خییییلی وزن کم کرده فعالیت ورزشی هم نداره تا ظهر خوابه😅 فقط از کم خوردن لاغر شد

همینجوریش یه شهر بام بَده..تو سمت من باش عذابم نده💔🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶      یکروز بالاخره آخرین کسی که تو رو میشناسه میمیره! و خاطرت برای همیشه فراموش میشه....! پس از زندگیت لذت ببر❣️
اخه چاقا از رو گرسنگی غذا نمیخورن  از رو عادت

درست میگی ولی همیشه هم اینطور نیست خود من از وقتی تحرکم کمتر شد چاق شدم قبل اون شاید گاهی اوقات چند کیلو اضافه میکردم بعد دوباره کم میشد بعد کرونا هم بخاطر بی تحرکی و پرخوری عصبی حسابی اضافه شدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز