2777
2789
عنوان

کمک عروسی

185 بازدید | 12 پست

دوستان چجوری ازدواج کردین؟

عروسیتون چجوری بود؟

چه کاری رو دوست نداشتین انجام بدین؟

چی خوب بود و چی بو بودهای عروسیتونو اگر دوست دارین بگید منم راهنمایی کنید برا عروسیم چه کاری رو انجام بدم


در مورد لنز گذاشتن هم بگید خوبه یا بد پشیمونید یا نه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دو هفته دیگه بله برون مه ،مهریه م نوزده مثقال و نیم طلاس با ی خونه به اسمم بزنه ماشینم ب اسم من میزنه و قرار شده شروط ضمن عقدم امضا کنه،جهیزیه م سه تیکه سنگین با منه

وزن:۷۲.         هدف اول:رسیدن به وزن ۶۵                             💪

من عروسیم باغ تالار بود 

ببین حتما ی کفش تخت یا کتونی سفید با خودت ببر 

من کفش پاشنه بلند فقط برا عکاسیم بود بقیش همش با کتونی بودم 

آرایشت هم اگه استرس خیلی داری از ارایشگرت رنگ رژ ک برات میزنه و بگیر با خودت داشته باش حالا ممکنه رژت ب هردلیلی پاک بشه ،ما خواستیم ناهار بخوریم من کلا رژمو پاک کردم بعدش خودم رژ و خط لبشو ا ارایشگرم گرفته بودم خودم زدم دوباره

استرس اصلا نداشته باش ،من لنز طوسی گذاشتم

بد اینکه بگم هرچقدر دوست داشتی قر بده برقص هرکاری دوست داشتی بکن اصلااا حرف و نگاهای مردم برات مهم نباشه 

من عروسیم واقعا بهم خوش گذشت و هرکاری دلم خواست کردم ینی از اول تا همون آخرش وسط بودم😂عروسیم ۶ ماهه پیش بود


من عروسیم باغ تالار بود  ببین حتما ی کفش تخت یا کتونی سفید با خودت ببر  من کفش پاشنه بلن ...

انشالله خوشبخت باشی مرسی کتونی رو موافقم به شدت.

دعا کنید منم زودتر عروسی بگیرم

من دو هفته دیگه بله برون مه ،مهریه م نوزده مثقال و نیم طلاس با ی خونه به اسمم بزنه ماشینم ب اسم من م ...

قبل از عقد بگو به نامت بزنه 

من یکی از اقوامم خونه بود مهرش طلاق گرفت موقع طلاق پسره خونه و دارایشو زد به نام خواهرش هیچی دستشو نگرفت با اینکه پسره جلو چشم دختره بهش خیانت کرده بود

بیچاره داماد

هر طرفی که داره باید خرج کنه

من الان ۴۰۰ میلیون جهزیم شده تازه اسون و ایرانی گرفتیم یسری چیزامم مونده هنوز.

خیلی گرونیه خیلی.

مژخرف ترین مبل شده ۲۵ میلیون راحتی ب درد نخور .

ظرف و برقیم که نگم اخ اخ کمر بابام واقعا خم شد تازه من کم توقع بودمو هیچی نمیخواستم

هر طرفی که داره باید خرج کنه من الان ۴۰۰ میلیون جهزیم شده تازه اسون و ایرانی گرفتیم یسری چیزامم مون ...

شوهرت چی داره ؟

💜دنیای من :پدرم + مادرم + داداشام +خواهرم + همسرم+دخترم💜
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز