2777
2789
عنوان

کج خندیدن

693 بازدید | 7 پست

 ی چی بگم نخندین راهنمایی کنین😂😂بچه ها من وقتی میخندم یه طرف صورتم بیشتره لبخندم ینی یکیش خیلی میره بالا...

 من ی طرف صورتم چال دارم ، این طرفی که چال دارم لبخندم نرماله ولیییی اون طرفی چنان مثل نمودار سعود و نزول میرع بالا که خودم دیگه بدم میاد بخندم🙂😐 علتش چیه درمان داره

از صدای گذر آب چنان فهمیدم... تندتر از آب روان، عمر گران می‌گذرد...زندگی را نفسی است،ارزش غم خوردن نیست، آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست❤️✨

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من موقع خنده طرف چپم مثل سکته ایا میره بالا 

 دختری که عاشق ماه شد🌙🫧  به کردی و ترکی مسلطم ☻️🌙❤️‍🩹‌‌‌‌‌‌                    هیچ ملکه ای نگران حرفایی که مردم در موردش میگن نیست چون خودش باور داره یه ملکه س👸 قوی تر از خودم نمیشناسم چون فقط خودم میدونم چقدر سختی کشیدم ولی قوی تر از قبل ادامه دادم چون رویاهام برای تحقق به یه دختر سرسخت و مبارز احتیاج داره نه یه دختره افسرده و گوشه گیر👸
وای مردم از خنده خیلی باحاای😂😂😂

درد😂😂😂❤️

از صدای گذر آب چنان فهمیدم... تندتر از آب روان، عمر گران می‌گذرد...زندگی را نفسی است،ارزش غم خوردن نیست، آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست❤️✨
من موقع خنده طرف چپم مثل سکته ایا میره بالا 

مم همینو طرف راست😐🤦🏻‍♀️

از صدای گذر آب چنان فهمیدم... تندتر از آب روان، عمر گران می‌گذرد...زندگی را نفسی است،ارزش غم خوردن نیست، آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست❤️✨

دختر یکی از دوستان نزدیکم این مشکل رو داره.وقتی لبخندی میزنه که لبهاش بسته است معلوم نیست اما اگه لبهاش باز باشه ی طرفه میشه.یا وقتی مسواک میزنه میاد دندوناش رو نشون بده کجه😔

ی روز به مامانش گفته چرا لب همه وقتی می خندن خوشگل میشه اما مال من نمیشه(۵ سالشه)

دوستم برد دکتر مغز و اعصاب گفتن اعصاب شماره ی ۷صورتش فلجه.ی سری تمرین مثل باد کردن حباب و ادامس جویدن با اون سمت که مشکل داره

هی اعتماد به نفس بدید که چیزی نیست و ...

و اینکه به ریسکش نمی ارزه عمل کنن چون پیش رونده نیست و نبوده

الان دختر خوشگلش فقط لبخند میزنه و بلا میدونه چطوری حلش کنه😊

خدارو بابت همه چی سپاسگزارم😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز