2777
2789
عنوان

نگرانم

29 بازدید | 0 پست

سلام از دیروز رفتم خونه مادرشوهرم روستا ،همه خوش و خرم ،الان بردارشوهرم میگه عصری رفتم تست کرونا دادم یکم علایمشو داشتم ، منم پسرم دوسااشه کلی بغلش بوده ،الان اومدیم خونه بچه م خوابیده نگرانشم. خودمم سریع جوش شیرین قرقره کردم احساس گلو درد دارم ،نمیدونم بخاطر قرقره ی جوش شیرینه یا تلقینه یا واقعا گلودردم 🤕خیلی نگرانم ،جواب تست کروناش سه روز دیگه میاد‌ .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز