سلام از دیروز رفتم خونه مادرشوهرم روستا ،همه خوش و خرم ،الان بردارشوهرم میگه عصری رفتم تست کرونا دادم یکم علایمشو داشتم ، منم پسرم دوسااشه کلی بغلش بوده ،الان اومدیم خونه بچه م خوابیده نگرانشم. خودمم سریع جوش شیرین قرقره کردم احساس گلو درد دارم ،نمیدونم بخاطر قرقره ی جوش شیرینه یا تلقینه یا واقعا گلودردم 🤕خیلی نگرانم ،جواب تست کروناش سه روز دیگه میاد .