2777
2789
عنوان

بارداری

65 بازدید | 5 پست

سلام..من ۱۷ هفته بارداریم امروز از صبح همش ترشح دارم مثل اب خطرناک نیست ..واینکه بچه هر چندوقت تکون میخوره دوروز پیش تکون خورد اما دیگه حسش نکردم ..میشه راهنماییم کنید 

منم همینطورم من فردا پس فردا ۱۹ هفته م تموم میشه بچه خیلی کم تکون میخوره الان دوروزه اصلا حسش نکردم

جفتم قدامیه خوندم میگن واسه اونه

ترشحاتت اگه آبه و خیلی خیس میشی بهتره فردا بری دکتر که خدایی نکرده نشتی کیسه آب نداشته باشی

 تیکر تولد گل دخترمه😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای تکون خوردن هنوز زوده 

خیلی کوچیکه هنوز تکون میخوره اما شما حس نمیکنی چون وزنی نداره هنوز 

و اینکه اگر ترشح داری اشکال نداره اما اگر مثل آب هست برو دکتر 

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  

نمیخام لترسونمت ،اما من چها روز پیش توی ۱۶ هفته کیسه ابم ترکید ، قبلش نشتی داشتم نمیدونستم حتما حتما برو دکتر و تست امینوشور بده ، عفونت نداشته باشی ، تب ت رو چک کن ، دیابت ت رو چک کن ، ایشالله که مشکلی نیست گلم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792