mrym_am مدیر استارتر عضویت: 1399/11/20 تعداد پست: 459 عنوان هزینه عمل بینی 85 بازدید | 8 پست خانوما میخوام بینیمو عمل کنم، قوز داره یه نمه😂خبری از هزینه ها دارین؟ دکترای کجا بهترن؟ از صدای گذر آب چنان فهمیدم... تندتر از آب روان، عمر گران میگذرد...زندگی را نفسی است،ارزش غم خوردن نیست، آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست❤️✨ 1400/01/19 | 18:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بانوگشسب عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 4190 دکتری که زیر ده تمن می گیره نرو و خیلی هم تحقیق کن با آدم بی ادب دهن به دهن نمی زارم. ترجیح میدم نی نی یارو تگ می کنم اون ادبشون کنه😺
mrym_am مدیر استارتر عضویت: 1399/11/20 تعداد پست: 459 مال من گوشتی میخوام آنزیم بزنم میشه چیه؟ از صدای گذر آب چنان فهمیدم... تندتر از آب روان، عمر گران میگذرد...زندگی را نفسی است،ارزش غم خوردن نیست، آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست❤️✨
minagolii74 عضویت: 1399/12/23 تعداد پست: 1479 من ۱۵ عمل کردم تهران نگران فردا نباش،خدا قبل از تو اونجاست🤍
mrym_am مدیر استارتر عضویت: 1399/11/20 تعداد پست: 459 شیراز جایی سراغ دارین؟ یا اصفهان؟دکتر خوب از صدای گذر آب چنان فهمیدم... تندتر از آب روان، عمر گران میگذرد...زندگی را نفسی است،ارزش غم خوردن نیست، آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست❤️✨